Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال محرومیت «رونالدو» به دلیل تخطی از قوانین کرونایی

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به دلیل زیر پاگذاشتن پروتکل‌های مربوط به کرونا، ممکن است محروم شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ایتالیایی «کوریره دلواسپورت» در خبری اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با اقامت در یک هتل در منطقه‌ای از ایتالیا که به دلیل شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد، مقررات را نقض کرده است.

Криштиану Роналду и его подруга Джорджина Родригес на European MTV Awards в Севилье, 2019 год - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو و جورجینا زیر نظر پولیس

اکنون این رسانۀ ایتالیایی در گزارش دیگری مدعی شده که رونالدو و خانواده‌اش از قوانین مربوط به کرونا تخطی کرده‌اند و در جریان تولد 27 سالگی نامزد خود با حضور در خارج از تورین پروتکل‌ها را زیر پا گذاشته‌اند. به همین دلیل هم ممکن است این بازیکن محروم شود.

کوریره ادعا کرده رونالدو و خانواده‌اش از وسایل تفریحی استفاده کرده‌اند و با توجه به نشر ویدیویی که آن‌ها را در حال تفریح نشان می‌دهد این بازیکن  در آستانه جریمه شدن است. هنوز البته مقامات رسمی درباره احتمال محرومیت رونالدو صحبت نکرده‌اند. رونالدو در بازی شب گذشته تیم یوونتواس حضور نداشت زیرا اصلا به اردو فراخوانده نشده بود و پیرلو ترجیح داد به این بازیکن استراحت دهد.

رونالدو در بازی یوونتوس مقابل اسپال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا شحضور نداشت و آندره‌آ پیرلو، سرمربی تیم به او استراحت داد. گویا او هم از همین فرصت برای دو روز اقامت در منطقه برفی وال‌ونی و داشتن تفریحاتی مانند اسنوموبیل استفاده کرده است و پس از آن هم به همان هتلی رفته که سال گذشته برای نامزدش جشن تولد گرفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала