Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: گُلزنی مدافعان، هشداری برای مهاجمان است

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی، پس از کسب پیروزی برابر برنلی، به مهاجمان تیمش هشدار داد تا برای گُلزنی تلاش بیشتر انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی قبل و در دومین شب از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف برنلی رفت و این تیم را با نتیجه 2-0 شکست داد.

Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان
چلسی 2 – برنلی 0؛ نخستین پیروزی توخل با آبی‌ها

گُل‌های آبی‌ها را در این دیدار سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو دو مدافع اسپانیایی به ثمر رساندند تا چلسی به لطف درخشش آن‌ها سه امتیاز کسب کند.

توماس توخل سرمربی چلسی، پس از کسب پیروزی برابر برنلی، گُلزنی مدافعان را هشداری برای مهاجمان تیمش عنوان کرد و از بازیکنانش خواست تا دقت بیشتری در درون محوطه جریمه به خرچ دهند.

او به خبرنگاران گفت:" ما بازی را کاملاً در اختیار خود داشتیم و در جریان این دیدار هوشیاری و قدرت‌مان را از دست ندادیم. این بازی البته باید هشداری برای مهاجمان‌مان باشد چون دو بازیکن خط دفاعی ما در این بازی گلزنی کردند. ما روی گلزنی و زدن ضربه در محوطه جریمه حریف خیلی کار کرده بودیم، اما مهم گل‌هایی بود که زدی".
او در ادامه افزود:" از مهاجمان تیم می‌خواهم تا دقت بیشتر به خرچ دهند اما با این هم از عملکرد بازیکنام رضایت دارم و برد خیلی مهمی کسب کردیم. این برد به ما اعتماد به نفس می‌دهد و بازیکنان را متقاعد می‌کند که در مسیر درستی قرار دارند. ما هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی خیلی خوب بودیم".

این در حالی‌ست شاگردان توماس توخل در نخستین دیدار این سرمربی آلمانی موفق به گُلزنی نشده بود و در دومین دیدار مدافعان گُلزنی کردند و خبری از درخشش مهاجمان نبود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала