Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان لوریان، انتقام تحقیر هالند را از نیمار و یارانش گرفتند + عکس

© REUTERS / LEON KUEGELERالنرويجي إيرلينج هالاند لاعب فريق بروسيا دورتموند
النرويجي إيرلينج هالاند لاعب فريق بروسيا دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان لوریان پس از پیروزی برابر پاریسن‌جرمن، در مقابل چشمان نیمار و یارانش به سبک ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند شادی کردند تا سنگینی شکست بیشتر از قبل بر پاریسی‌ها تحمیل شود.

به گزارش اسپوتنیک، فصل قبل پاریسن‌جرمن در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دبل هالند مقابل دورتموند شکست خورد. در جریان آن پیروزی، هالند شادی پس گل خود را به نمایش گذاشت. شادی پس از گلی که در جریان بازی برگشت با پاسخ کوبنده بازیکنان پی‌اس‌جی رو‌به‌رو شد.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شبی که نیمار ارلینگ هالند را مسخره کرد! + ویدیو

در دیدار برگشت پاریسن‌جرمن با گُل‌های نیمار و برنات برابر دورتموند به برتری دست یافت و جواز حضور در دور بعدی رقابت‌ها به دست آورد.

در آن دیدار ابتدا این نیمار بود که بعد از زدن گل اول شادی هالند را انجام داد و او را مسخره کرد. این رفتار بازیکنان پی‌اس‌جی ادامه‌دار بود و بعد از پایان بازی آن‌ها به‌صورت گروهی همین شادی را انجام دادند تا دوباره پدیده نروژی فوتبال جهان را مسخره کنند؛ در این شادی علاوه بر نیمار بازیکنانی مانند ایکاردی، تیاگو سیلوا و امباپه هم حضور داشتند. 

از این موضوع مدت‌ها می‌گذرد و مطمئناً هالند به دنبال موقعیتی است تا حساب خودش را با ستاره‌های پاریسن‌جرمن پاک کند، اما در کمال تعجیب و قبل از این که ستاره دورتموند دست به کار شود، بازیکنان لوریان دست به کار شدند و انتقام ستاره نروژی را گرفتند.

لوریان که امشب در خانه میزبان پاریسن‌جرمن بود، با نتیجه سه بر دو موفق به شکست شاگردان پوچتینو شد و پس از زدن گُل پیروزی بازیکنان این تیم در اقدام عجیب و خوشحالی معروف "مدیتیشن" را اجرا کردند تا پیروزی شان به کام پایتخت‌نشینان تلخ‌تر کنند.

 این خوشحالی در حمایت از ارلینگ صورت گرفت و به نیمار و رفقا درس بزرگی به همراه داشت تا آن‌ها دیگر هیچ بازیکنی را تحقیر نکنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала