Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: کسانی هستند که می‌خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا به این باور است که فردی که قرارداد مسی را فاش کرده قصد ضربه زدن به این بازیکن را داشته و در بارسلونا آینده ای ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته در دیداری حساس و کلیدی توانست 2-1 بر بیلبائو پیروز شده و به پله دوم لالیگا و بالاتر از رئال برسد.

لاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
بارسا 2 – بیلبائو 1؛ عبور از رئال در شب انتقام‌گیری از باسکی‌ها + عکس

در این مسابقه لیونل مسی و گریزمان گلزنی کردند و مسی نشان داد که اتفاقات روز گذشته در مورد انتشار جزئیات قرارداد نجومی اش روی روحیه او تاثیر منفی نگذاشته است. سرمربی هالندی بارسلونا در آغاز درباره افشای جزییات قرارداد 555 میلیون یورویی لیونل مسی توسط نشریه «ال‌موندو» صحبت کرده است.

کومان در خصوص افشای این قرارداد گفت:«باید بفهمیم چطور این قرارداد به دست یک رسانه رسیده است. با این وجود باید تمرکزمان به کار خودمان باشد. تیم اخیراً خوب بوده و بازی‌های زیادی را برده‌ایم. نباید روی موضوع افشای جزییات قرارداد مسی تمرکز کنیم، اما کسانی هستند که می‌خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند».
در ادامه همچنان به حمایت از فوق ستاره تیمش پرداخت و گفت:«این که گفته می شود مسی بارسلونا را نابود کرده را درک نمی کنم، او کمک زیادی به این باشگاه کرده است و کارهایی که برای باشگاه انجام داده باید مورد توجه قرار گرفته شود. او مهم ترین بازیکن است. این بحث قرارداد و چیزهای بی معنی را کنار بگذارید».
سرمربی آبی‌اناری‎‌‌ها در پایان صحبت‌هایش در خصوص دیدار شب گذشته شاگردانش گفت:«تیم خیلی خوب بود، به خصوص در نیمه اول. ما لایق این بودیم که یک گل دیگر نیز بزنیم تا با آرامش بازی کنیم. حقیقت این است که دمبله در نبردهای نفر به نفر، عمقی بازی کردن، با سرعتش و... کمک زیادی به ما می کند. تیم پس از گل آن ها واکنش خوبی نشان داد. وقتی بازی 2-1 بود، باید از نتیجه دفاع می کردیم و این کار را کردیم».

بارسا با این پیروزی 40 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت و سفیدپوشان یک پله سقوط کردند. 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала