Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشای قرارداد جنجالی مسی؛ مدیر بارسا: از مسی دفاع کرده و خواهیم کرد

© REUTERS / Stringerلیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
مدیر ارتباطات باشگاه بارسلونا به افشاگری قرارداد لیونل مسی با این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار محتوای قرارداد لیونل مسی با بارسلون سر و صدای زیادی در اسپانیا به‌راه انداخته است. روزنامه ورزشی «ال موندو دپورتیوو» جزئیات این قرارداد را روز یکشنبه، ۳۱ جنوری منتشر کرد.

Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
افشای دومین قرارداد نجومی مسی با بارسلونا؛ لئو در تابستان 39 میلیون یورو دریافت می‌کند

بر اساس  این گزارش حقوق فوق ستاره آرجنتینی برای چهار فصل، از 2017 تا 2021، در مجموع 555 میلیون و 237هزار و 619 یورو است، یعنی سالانه 138 میلیون یورو.

بسیاری منتظر واکنش لیونل مسی به این افشاگری جنجالی بودند و ساعتی پیش ادعا شد که او قصد شکایت از جوزپ بارتومئو؛ رئیس سابق بارسلونا و کارلس توسکتس؛ مدیر موقت فعلی باشگاه دارد.  با این حال، گییرمو آمور؛ مدیر ارتباطات باشگاه بارسلونا در پایان بازی شب گذشته و در پاسخ به پرسشی در مورد افشای قرارداد لیونل مسی و تاثیر این اتفاق روی او گفت:

«این را باید از خود مسی بپرسید. اینکه روی او تاثیر منفی گذاشته یا خیر. در دوران فوتبال هر بازیکنی انواع چالش‌ها رخ می دهد و مسی تاکنون بارها به مبارزه با مسائل مختلف پرداخته است. او امشب گل زیبایی زد و نشان داد که این روی روحیه او اثر منفی نگذاشته است».

این مقام باشگاه بارسلونا در ادامه در مورد ادامه حضور فوق ستاره این باشگاه گفت:«او در مورد تمدید قرارداد در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت و تمایل و آرزوی ما این است که تمدید کند. هم ما به او مدیونیم و هم او به باشگاه. با شخص با او حرف نزده ام ولی در هر حال حامی اش هستیم. از مسی دفاع کرده و خواهیم کرد. او آسوده خاطر باشد و بداند که ما پشتش هستیم».

روزنامه «ال‌موندو» با انتشار جزئیات قرارداد لیونل مسی با بارسلونا و ادعای ۵۵۵ میلیون یورویی بودن حقوق او، جنجال به پا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала