Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو: قرارداد افشا شده‌ای مسی با بارسلونا شوخی نیست!

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
رییس سابق باشگاه بارسلونا این موضوع را که او عامل انتشار جزئیات قرارداد نجومی لیونل مسی بوده است، رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته قراردادی که مسی در اواخر سال 2017 با بارسلونا امضا کرده بود، افشا شد.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
افشای قرارداد جنجالی مسی؛ مدیر بارسا: از مسی دفاع کرده و خواهیم کرد

نشریه مادریدی ال موندو از جزئیات این قرارداد رونمایی کرد که بسیاری از این بندها از نظر کارشناسان حقوقی دنیای ورزش عجیب و غیرمعمول است. مسی بر اساس این قرارداد برای چهار فصل حضور در بارسلونا بیش از 555 میلیون یورو دریافت می کند.

در حالی که برخی پرداخت چنین رقمی را حتی به مسی در وضعیت مالی بحرانی باشگاه بارسلونا نادرست می‌دانند، برخی دیگر او را به خاطر خدماتش و افتخارآفرینی‌هایی که در نوکمپ انجام داده است، کاملاً لایق این حقوق و پاداش‌ها دانسته‌اند.

در این میان بازار شایعات هم درباره عوامل افشای مفاد قرارداد مسی داغ بوده و در یکی از آنها خوسپ ماریا بارتومئو رئیس مستعفی باشگاه بارسلونا عامل انتشار این قرارداد معرفی شده است، موضوعی که خودش آن را رد می‌کند.

بارتومئو در گفت‌وگوی که شب گذشته در این باره داشت، اظهار کرد:«این یک مسئله بسیار جدی است و افشار جزئیات قراردادهای حرفه‌ای بازیکنان کاملاً غیرقانونی است. حرف زدن در تلویزیون و متهم کردن این و آن کار آسانی است، اما اینجا دیگر جای شوخی کردن نیست، چون اینطوری کار به دادگاه و مقامات قضایی کشیده می‌شود».
رییس مستعفی باشگاه کاتالانی‌ها در ادامه گفت:«بدون شک، لئو مستحق حقوقی که می‌گیرد را دارد، هم از نظر حرفه‌ای و هم از جنبه مسائل تبلیغاتی و بازرگانی و اگر دردسرهای به وجود آمده در نتیجه شیوع کرونا برطرف شود، بارسلونا بدون هیچ مشکلی می‌تواند این رقم را به او بپردازد».

انتشار جزئیات قرارداد مسی، خشم مسوولان باشگاه بارسلونا و خود این بازیکن را به همراه داشته است و هر دو طرف وکلای خود را برای شکایت از عوامل این ماجرا مأمور کرده‌اند. گفته می‌شود که بارتومئو یکی از کسانی است که مسی قصد دارد از آنها شکایت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала