Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیال راحت کومان از سمت راست بارسا؛ هر دو مدافع در دسترس + عکس

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
سرجینیو دِست مدافع راست و آمریکایی بارسلونا در تمرینات گروهی اشتراک کرد و مشکلی برای همراهی کتالان‌ها در دیدار برابر گرانادا ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در چند هفته آخر با بحران مصدومیت در خط دفاع رو به رو شده بود و کلا‌ن‌ترین مشکل این تیم در سمت راست خط دفاع بود، جایی که سرجی روبرتو و سرجینیو دِست دو مدافع راست این باشگاه به دلیل مصدومیت قادر به بازی نبودند.

در نبود این دو بازیکن رونالد کومان سرمربی بارسلونا، از اسکار میگوئیزا دفاع وسط از تیم B در ترکیب استفاده می‌کرد و این بازیکن با وجود این که پُست تخصصی‌اش نبود، بازی خوبی به نمایش می‌گذاشت.

با بازگشت روبرتو که در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو دقایقی به میدان رفت، خیال کومان اندکی از سمت راست خط دفاعی راحت شده بود و حالا به نظر می‌رسد که دیگر مدافع راست این تیم نیز مصدومیت‌اش کاملا برطرف شده و مشکلی برای همراهی کاتالان‌ها ندارد.

سرجینیو دِست، مدافع راست و آمریکایی بارسلونا امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد و بدون مشکل جلسه تمرینی را سپری کرد.

به این ترتیب سرجی روبرتو و سرجینیو دِست دو مدافع راست بارسا در دیدار برابر گرانادا در رقابت‌های کوپا دل‌ری مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند بلوگرانا را در این دیدار همراهی کنند.

با بازگشت این دو بازیکن، خیال کومان از سمت راست خط دفاعی راحت شده و یکی از مشکلات بزرگ این تیم نیز حل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала