Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر فرصت سرمربیگری لیونل مسی فراهم شود، شگفت‌انگیز خواهد بود

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
سرمربی جدید و آرجنیتی پاری‌سن‌جرمن می‌گوید که سرمربیگری فوق ستاره بارسلونا شگفت‌انگیز خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید باشگاه پاری‌سن‌جرمن از علاقه‌اش به جذب لیونل مسی سخن گفته است. سرمربی آرجنتینی پی‌اس‌جی می‌گوید که سرمربیگری مسی برایش فوق‌العاده خواهد بود.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2021
پوچتینو: در آستانه قرض گرفتن مسی بودم
او که به تازه‌گی جانشین توماس توخل در پی‌اس‌جی شده است، در خصوص جذب فوق ستاره بارسلونا گفت:«باشگاه سیاست رو به پیشرفتی دارد. اگر فرصت سرمربیگری لیونل مسی فراهم شود، فوق‌العاده خواهد بود اما اگر این فرصت هم به من دست ندهد، مشکلی نیست».
پوچتینو در ادامه گفت:«اگر من فرصت کار کردن با مسی را داشته باشم قطعا فرصت بزرگ و زیبایی برای من خواهد بود و اگر هم رخ ندهد مهم نیست. من و مسی به نیواولدبویز علاقه داریم و باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد».
پوچتینو درباره رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت:«پاری‌سن‌جرمن برابر هر تیمی شانس پیروزی خواهد داشت. ما به قدرت خود ایمان داریم و برای پیروزی به میدان می رویم».

لیونل مسی که قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، در تابستان اخیر قصد جدایی از این باشگاه را داشت، اما در نهایت در این تیم ماندنی شد. برنده 6 توپ طلا تاکنون در 754 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 649 گل به ثمر رسانده است.

این مهاجم آرجنتینی تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد، اما او و هم‌تیمی‌هایش در فصل اخیر برای اولین بار در 12 سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان بردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала