Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست خریدهای تابستانی یکی از نامزدان ریاست بارسا مشخص شد + عکس

عضو شوید
ویکتور فونت یکی از نامزدان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، تصمیم دارد 8 بازیکن را در صورت پیروزی در انتخابات، در تابستان پیش‌رو به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در نقل‌وانتقالات زمستانی بخاطر مشکلات مالی و نداشتن رییس، خریدی انجام نداد و مدیران موقت این باشگاه جذب بازیکنان مورد نظر را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کردند.

با آنکه به انتخابات این باشگاه هنوز نزدیک به یک ماه دیگر باقی مانده است، اما رسانه‌ها به سندی دست یافته اند که خرید‌های تابستانی یکی از نامزدان این باشگاه را نشان می‌دهد.

براساس گزارش مارکا، ویکتور فونت یکی از نامزدان انتخابات باشگاه بارسلونا، فهرست 8 نفره خود برای بازار نقل‌وانتقالاتی تابستان پیش‌رو آماده کرده و برای جذب آن‌ها در صورت پیروزی تلاش خواهد کرد.

در فهرست خریدهای فونت، نام‌های اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو از سیتی، داوید آلابا از بایرن، واینالدوم از لیورپول، خوان برنات از پاریسن‌جرمن، ممفیس دپای از لیون، روی سیلوا از ناپولی و هاکان چالهان اوغلو از میلان قرار دارد.

ویکتور فونت می‌داند که بارسا از نظر مالی با بحران روبه رو است، به دلیل او بازیکنانی که در تابستان قراردادشان به پایان میرسد را در فهرست خریدهای خودش قرار داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала