Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: احساس ناراحتی و ناامیدی دارم

© AP Photo / Jon SuperТренер "Ливерпуля" Юрген Клопп во время матча 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Тренер Ливерпуля Юрген Клопп во время матча 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش مقابل برایتون خوب بازی نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در دیدار برابر برایتون با وجود آنکه در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت اما با یک گل شکست خورد.

تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
لیورپول 0 – برایتون 1؛ قعرنشینان معضل بزرگ کلوپ در این فصل

یورگن کلوپ می‌داند بازیکنانش به استراحت نیاز دارند اما از یک سو مصدومیت‌های بی‌شمار دست او را بسته است و از طرف دیگر او می‌داند اگر تعداد تغییرات زیاد باشد، تیم ریتم خود را از دست خواهد داد.

سرمربی آلمانی مرسی‌سایدها پس از پایان این دیدار با ناراحتی از شکست شاگردانش برابر برایتون گفت:«دلیلی برای لبخند زدن وجود ندارد. پذیرش این نتیجه دشوار است. هفته واقعا سختی بود؛ دو بازی خارج از خانه داشتیم که واقعا دشوار بودند و امشب به نظر می رسید از نظر ذهنی و جسمی فاقد شادابی لازم هستیم».
کلوپ در ادامه اظهار داشت:«در بسیاری از دقایق بازی به راحتی توپ را به حریف دادیم. در بعضی از دقایق خسته نشان دادیم. ما باید توپ را آسان‌تر به گردش در می آوردیم. خودمان شرایط را برای برایتون آسان کردیم. برایتون تلاش زیادی از خود نشان داد و آنها با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردند. باید به دنبال دلایلی برای شکست در این بازی باشیم. ما اصلا نتوانستیم قانع کننده و رضایت بخش بازی کنیم».

در جدول رده بندی لیگ جزیره منچستر سیتی با وجود یک بازی کمتر با 47 امتیاز در صدر قرار دارد. منچستر یونایتد و لیورپول هم به ترتیب با 44 و 42 امتیاز در رده های بعدی جای دارند.

دیدار بعدی لیورپول بسیار حساس خواهد بود و باید تیم برابر منچستر سیتی صدرنشین به میدان برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала