Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار آمادۀ تمدید قرارداد با پاری‌سن‌جرمن

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن در آستانۀ تمدید قرارداد با این باشگاه پاریسی است.

به گزارش اسپوتنیک، در دو سال اخیر شایعات زیادی در مورد تمایل نیمار به جدایی از پاری‌سن‌جرمن و بازگشت به لالیگا منتشر می شد و البته هیچکدام از این اخبار به حقیقت منجر نشد.

نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
واکنش عجیب نیمار به شایعۀ تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح فوتبالی خبر داده که نیمار از وضعیت خود در این تیم راضی است و خواهان تمدید قرارداد خود با این باشگاه است، بر اساس این منبع، نیمار در آستانه تمدید قرارداد خود با پی‌اس‌جی است و به زودی خبر رسمی آن اعلام خواهد شد.

ستاره برازیلی از عملکرد هیات مدیره این باشگاه فرانسوی راضی است و از کار کردن تحت نظر مائوریسیو پوچتینو خوشحال است. از سوی هم نیمار اطمینان دارد که باشگاه برای جذب لیونل مسی تمام تلاش خود را خواهد کرد، هر چند که این باشگاه فرانسوی رقابت سختی با منچسترسیتی برای جذب این فوق ستاره آرجنتینی خواهند داشت.

از سوی هم روز گذشته نشریه «گاتزتا دلا اسپورت» گزارش داد که پاریسن‌جرمن نزدیک به تمدید قرارداد با نیمار است و امید زیادی هم برای تمدید با امباپه وجود دارد. لئوناردو برنامه ویژه‌ای دارد و آن هم خرید لیونل مسی است تا مثلث مورد علاقۀ الخلیفی که رویای آن را دارد، شکل گیرد.

این در حالی‌ست که مشکلات مسی در بارسلونا هر روز بیشتر از قبل می‌شود و به نظر نمی‌رسد این بازیکن قرارداد خودش را تمدید کند، زیرا بلوگرانا مشکلات مالی دارد و نمی‌تواند دستمزد مورد نظر لئو را پرداخت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала