Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال از آلابا دور شد؛ مدافع اتریشی به لیگ برتر می‌اندیشد

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
مذاکرات رئال مادرید با نمایندۀ داوید آلابا پیشرفت چندانی نداشته و به نظر می‌رسد که این مدافع تصمیم دارد راهی لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد داوید آلابا با بایرن مونیخ، در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن به صورت قطعی در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود.

دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
آلابا؛ کلیدی برای چند قفل رئال مادرید

در چند روز آخر گزارش‌ها حاکی از توافق کامل این بازیکن با رئال مادرید بود و رسانه‌های نزدیک به کهکشانی‌ها مدعی بودند که این بازیکن در پایان فصل به جمع شاگردان زیدان اضافه خواهد شد.

آ.اس اما امروز در گزارشی مدعی شد که گفتگوهای سران رئال مادرید و نماینده آلابا، پینی زهاوی، آنطور كه ​​قبلا گزارش شده بود، پیشرفتی ندارد و تصور می شود كه خود این بازیکن ترجیح می دهد به تیم لیگ برتر برود.

در این گزارش آمده است که چلسی در حال حاضر در راه به خدمت گرفتن مدافع اتریشی پیشتاز است و بارسلونا نیز کار را برای جذب این بازیکن 28 ساله آغاز کرده است.

لیورپول نیز به این بازیکن علاقه دارد اما تا حالا به صورت رسمی وارد رقابت‌ با مشتریان این بازیکن نشده است.

آلابا مدافع بسیار مستحکم است و در سال‌های حضورش در بایرن مونیخ، 9 عنوان قهرمانی در بوندس لیگا کسب و دو جام لیگ قهرمانان کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала