Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج بازیکن در لیست فروش تابستانی اینتر؛ حکیمی فروخته می‌شود؟

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
اینترمیلان ممکن است در تابستان امسال مجبور شود پنج ستاره‌اش از جمله اشرف حکیمی را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ اشرف حکیمی به یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات چلسی و آرسنال در تابستان بدل شده در حالی‌که حالا اینترمیلان قصد دارد به شمول این بازیکن، پنج ستاره خود را به فروش برساند.

آرسنال و منچسترسیتی نیز در این فصل مدافع میانی 22 ساله را کاملاً زیر نظر دارند. اینترمیلان به شدت نیاز به جمع آوری 146 میلیون پوند دارد تا اطمینان حاصل کند که می‌تواند در فصل آینده رقابت کند.

هزینه‌های انتقال همراه با بیماری همه گیر ویروس کرونا، باشگاه را در بحران مالی قرار داده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینترمیلان می‌تواند در تابستان از شر پنج بازیکن خلاص شود. اشرف حکیمی در کنار الکساندر کولاروف، اشلی یانگ، دانیلو د آمبروسیو و متئو دارمیان معرفی شده است.

حكیمی هدف لیگ برتری در تابستان 2020 با مبلغ 36.3 میلیون پوند از رئال مادرید به اینتر پیوست. قبل از انتقال به ایتالیا، او دو فصل را به صورت قرضی در آلمان و در بوروسیا دورتموند گذراند. وی پس از پیوستن به باشگاه در سن 8 سالگی در رئال مادرید از اکادمی پیشرفت کرد. آرسنال این بازیکن 22 ساله را بعنوان جانشین احتمالی هکتور بلرین می‌داند.

طبق گزارش "اتلتیک" حکیمی می‌تواند در پایان فصل فقط با 40 میلیون پوند در دسترس باشد. اما به طور گسترده‌ای گزارش شده که ملی پوش مراکشی از بازی در تیم ایتالیایی خوشحال است. در شرایطی که وجود دارد، مردان کونته پس از 20 بازی تنها دو امتیاز با رقیب صدرنشین (میلان) فاصله دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала