Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان باواریایی‌ها از جذب اوپامکانو

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر اوپامکانو
اوپامکانو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
رییس بایرن مونیخ در مورد جذب اوپامکانو از لایپزیگ به طور واضح صحبت کرده و رقابت بر سر او با باشگاه دیگری را جذاب می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کارل هاینس رومنیگه رئیس هیئت مدیره بایرن مونیخ اعتراف کرد که باشگاه باواریایی حداقل دو رقیب قدرتمند در نبرد برای به خدمت گرفتن دایوت اوپامکانو بازیکن فرانسوی دارد که در حال حاضر در لایپزیگ بازی می‌کند.

رومنیگه به ​​کانال Sky News گفت: "در کنار بایرن، دو باشگاه علاقه مند وجود دارد که بسیار جذاب هستند. ما باید آرام باشیم و منتظر بمانیم تا ببینیم چگونه اوضاع پیشرفت می‌کند. این یک واقعیت است که او بازیکن بسیار جالبی است. همچنین این واقعیت است که در موقعیت او حداقل دیوید آلابا را از دست خواهیم داد."

علاوه بر جدایی آلابا که طبق گزارش رومنیگه 99.9 درصد اتفاق خواهد افتاد، در مورد آینده ژروم بواتنگ که همچنین قرارداد دارد، بحث می‌شود. در رسانه‌های آلمانی در نظر گرفته شده که اگر بایرن سرانجام موفق به جذب اوپامکانو شود، آنها دیگر با بواتنگ تمدید نخواهند کرد و رومنیگه گفته که هیچ دلیلی برای تصمیم گیری در مورد اول جولای وجود ندارد.

رومنیگه درباره زمان بسته شدن یک قرارداد با اوپامکانو گفت: "همه چیز به زمانی بستگی دارد که بازیکن بخواهد در مورد آینده‌اش روشن باشد."

رومنیگه افزود که او رابطه خوبی با نماینده اوپامکانو، فولکر اشتروت دارد. و همچنین با لایپزیگ و اینکه او در زمان مناسب با مسئولین صحبت خواهد کرد. این در حالیست که بند فسخ قرارداد اوپامکانو 42.5 میلیون یورو تخمین زده شده است.

به گفته رومنیگه اگر بایرن تصمیم به پرداخت آن داشته باشد "انجام خریدهای دیگری كه مستلزم هزینه مشابه باشد" دشوار خواهد بود. به گفته رسانه‌های آلمان، پیش از این حداقل یک جلسه بین رهبران بایرن و نمایندگان اوپامکانو برگزار شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала