Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: من فقط می‌خواهم که به ما احترام بگذارید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید

هنگامی که او با خوشحالی کروناویروس را شکست داد، زین الدین زیدان دوباره در اتاق کنفرانس‌های خبری والدبباس ظاهر شد تا وضعیت تیم را در آستانه دوئل این شنبه برابر هوئسکا تجزیه و تحلیل کند. و او این کار را با یک شخصیت بسیار جدی و انتقام جویانه نشان داد که در آن پیام اصلی او معطوف به دفاع وی نسبت به تیم بود.

زیدان گفت: "ما حق مبارزه در لالیگا را داریم، زیرا ما کسانی هستیم که سال گذشته پیروز شده‌ایم، نه ده سال پیش. این ما بودیم، رئال مادرید. هیچ کس دیگری"

علاوه بر این، او همچنین اختلافات خود را با مطبوعات نشان داد و آنها را متهم كرد: "بعضی روزها من را از نیمكت رئال مادرید بیرون كردید و دیگران را وقتی پیروز شدم در داخل. شما باید چیزهایی را به خود بگویید؛ اگر می‌خواهید من را تغییر دهید، این را بگویید. شما کار خود را انجام می‌دهید و من به آن احترام می‌گذارم اما ما نیز وظیفه خود را انجام می‌دهیم و اینگونه است. من فقط می‌خواهم که به ما احترام بگذارید."

او قبلاً در پایان کنفرانس و به زبان فرانسوی اعتراف کرد که از برخورد با مطبوعات احساس "آزار" می‌کند و فکر می‌کند که "او شایسته احترام بیشتری برای کارهایی است که این بازیکنان و من در سال گذشته انجام داده‌ایم. من می‌خواهم بجنگم و نشان دهم که این هنوز تمام نشده است."

علاوه بر این، در مورد آینده‌اش مربی فرانسوی اطمینان داد که "با وجود همه آنچه در مطبوعات گفته می‌شود "او قصد جدایی ندارد" و "او تا پایان جنگ خواهد کرد زیرا این تیم شایسته آن است."

 

صبر در برابر هازارد

در مورد هازارد و مصدومیت جدیدش، زیدان بار دیگر اظهار نظر کرد که متقاعد شده که "بهترین هازارد" را خواهد دید و فاش کرد که "یک وضعیت بسیار پیچیده برای ادن پیش آمده زیرا او اولین کسی است که می‌خواهد برای رئال مادرید نشان دهد و بازی کند."

اودگارد

"او می‌خواست بیرون برود، می خواست بازی کند. ما دو یا سه بار در مورد آن صحبت کردیم و بس. وقتی خواسته بازیکن است، شرایط را اجباری نسازید. من این را می‌دانستم و به او گفتم که باید بجنگد، او باید صبور باشد زیرا ما به او نیاز داشتیم و این درخواست من بود، اما..."

 

نوسازی قرارداد سرخیو راموس

"صحبت‌های زیادی وجود دارد اما در پایان من چیزی نمی‌دانم و هیچ کس چیزی نمی‌داند. امیدوارم رفع شود اما من قصد دارم چه کاری انجام دهم، بازهم همان حرف را بزنم؟"

 

آینده تیم

"من مسئول این تیم هستم و اگر مواردی وجود داشته باشد که موثر نباشد باید تغییراتی ایجاد شود. ما سال آینده خواهیم دید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала