Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود رئال از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی

© REUTERS / Sergio Perezمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید دوست دارد لیونل مسی به PSG برود، بیش از من سیتی پیوست تا آنها بتوانند کیلیان امباپه را به زمین بیاورند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید امیدوار است پاری سن ژرمن با شکست دادن منچسترسیتی، لیونل مسی را به خدمت بگیرد زیرا دروازه برای تأمین خدمات کیلیان امباپه فراهم می‌شود. مسی 33 ساله، تابستان گذشته سعی کرد از نیوکمپ دور شود اما در نهایت با دیدن قراردادش تا پایان فصل 21-2020 موافقت کرد.

گفته می‌شود پی‌اس‌جی و من‌سیتی در پیگیری فوق ستاره آرجانتینی پیشتاز هستند اما طبق گفته مارکا، قهرمان لیگ 1 برای جذب مسی نیاز به فروش امباپه دارد.

قرارداد امباپه و پی‌اس‌جی تا تابستان 2022 ادامه دارد و این بدان معناست که باشگاه می‌تواند مجبور شود در پنجره بعدی او را بفروشد تا در 12 ماه دیگر بازیکن جام جهانی آزاد نشود.

علاوه بر این، قوانین فیر پلی مالی در واقع باعث می‌شود نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نتواند امباپه و نیمار را نگه دارد و در عین حال مسی را نیز اضافه کنید.

رئال مادرید چندین سال با امباپه درارتباط بود، حتی قبل از انتقال قرضی او از موناکو به PSG در سال 2017 - یک حرکت که سال بعد دائمی شد.

هیچ رازی نیست که لوس بلانکوس این بازیکن 22 ساله را جانشین بالقوه کریم بنزما می‌داند که بیش از یک دهه است که خط را برای آنها هدایت می‌دند.

امباپه از زمان پیوستن به PSG با پرداخت 165 میلیون پوند گلزنی را متوقف نکرده است. این بازیکن سریع در 95 بازی برای تیم فرانسوی 86 بار موفق به گلزنی شده است.

امباپه همچنین 16 گل در 39 بازی برای تیم ملی فرانسه به ثمر رسانده، تعداد گلهایی که در جام جهانی 2018 FIFA شامل 4 گل بود، که آنها با پیروزی بوسه بر جام زدند.

در همین حال مسی در این فصل 16 گل در 25 بازی برای بارسلونا به ثمر رسانده است. تیم کاتالان در حال حاضر ده امتیاز با صدرنشین لالیگا اتلتیکو مادرید فاصله دارد و زیر نظر رونالد کومان برای قوام تلاش کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала