Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف مورینیو؛ تاتنهام به هری کین وابسته است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
ژوزه مورینیو پس از بازی تاتنهام با وست‌بروم اعتراف کرد که در امر گلزنی تیم‌اش به هری کین وابستگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژوزه مورینیو پس از بازی با وست‌بروم اعتراف کرد که با بازگشت هری‌کین به میادین، چقدر این ستاره برای تاتنهام مهم است.

هری کین به دلیل مصدومیت مچ پا در نیمه بازی مقابل لیورپول از زمین بیرون رفت و اوضاع برای مردان مورینیو بدتر شد زیرا آنها سه شکست پشت سر هم را تجربه کردند. اما کاپیتان انگلستان بازگشت سریع خود را انجام داد و اسپرز را با سیزدهمین گل فصلش در لیگ برتر مقابل وست‌بروم به برتری رساند.

کین که در این فصل نیز 11 پاس گل داده، با بابی اسمیت با 208 گل به عنوان مشترک دوم در لیست گلزنان تاریخ باشگاه قرار گرفت و مرد اصلی ترکیب مورینیو است.

او یکی از بهترین مهاجمان فعلی جهان به شمار می‌رود، مورینیو گفت: "چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد. تیم خیلی به او بستگی دارد، ما نمی‌توانیم این را پنهان کنیم. این گل‌هایی است که او به ثمر می‌رساند، پاس‌های کمکی که می‌تواند انجام دهد، بازی پیوندی که دارد آن شخصیتی است که بازیکنانی از این دست می‌توانند داشته باشند و او همیشه تأثیر مهمی برای ما دارد. امروز من قول می‌دادم كه در مورد افراد صحبت نخواهم كرد زیرا من از سازش بازیکنان برای پیروزی در بازی و بستن سری منفی سه شکست بسیار خوشحالم، او بازیکن بسیار مهمی است."

انتظار می رفت کین که سابقه مشکلات مچ پا دارد، برای چند هفته مصدوم باشد اما تنها پس از 10 روز بعد از این‌که روز شنبه موفق شد در تمرین حضور یابد، دوباره برگشت.

مورینیو اضافه کرد: "دیروز او کاملا خوب تمرین می‌کرد، کاملا طبیعی است. البته یک بازیکن در سطحش، او تجربه تصمیم گیری خود را دارد. آیا می‌توانم بازی کنم، می توانم نیمکت نشین باشم، آیا می‌توانم بازی را شروع کنم؟ او واضح بود، آماده انجام این کار بود و بدون هیچ مشکلی بازی را انجام داد."

حضور او باعث جلوگیری از روند نگران کننده فُرم‌اش شد، اما مورینیو از تمایل تیمش برای بازگشت به راه‌های پیروزی خوشحال بود.

وی گفت: "مطمئناً نتیجه مهمترین چیز است، خصوصاً وقتی تیم پس از سه شکست حاصل می‌کند. آنچه واقعاً در من تأثیر داشت - آنچنان که انتظار داشتم تعجب آور نبود - اما آنچه واقعاً باعث خوشحالی من شد دیدن این تعهد، آن آرزو، آن همبستگی بود. خیلی مهم بود. به همین دلیل خوشحالم سپس ما از نظر فوتبالی که بازی کردیم کارهای بسیار خوبی انجام دادیم اما مهمتر از آن برای من دقیقاً همان سازش بود که همه نشان داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала