Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش عجیب «مارکو وراتی» از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌جرمن در خصوص احتمال انتقال لیونل مسی به این باشگاه صحبت کرد.

‌به گزارش اسپوتنیک، مارکو وراتی می‌گوید از حضور لیونل مسی در پاری‌سن‌‌جرمن استقبال خواهد کرد.

Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
ورزش
مسی بهترین بازیکن 10 سال اخیر دنیای فوتبال شد

هافبک پاریسی ها در خصوص گمانه زنی هایی که در مورد جدایی مسی از بارسلونا به گوش می رسد صحبت کرده است. او در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد با مسی هم بازی شود یا خیر، گفت:

«البته که دوست دارم در کنار مسی بازی کنم. داشتن مسی در ترکیب باشکوه خواهد بود و فوتبال یک چیز دیگر را به من خواهد داد. اگر این اتفاق بیفتد، توپ را در جریان بازی به مسی و نیمار می‌رسانم و از عقب از بازی آنها لذت خواهم برد».

مسی که قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و هنوز تن به امضای قرارداد جدیدی نداده، این در حالیست که از دو باشگاه پاری‌سن‌جرمن و منچسترسیتی به عنوان اصلی‌ترین مشتریان این فوق‌ستاره آرجنتینی یاد شده است.

بارسلونا و پی‌اس‌جی ‌ج سه‌شنبه هفته آینده باید در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف هم بروند. این دو تیم در سال‌های اخیر بارها با هم تقابل کرده‌اند که معمولاً بازی‌های جذابی از آب در آمده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала