Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران در آنفیلد؛ نمره عجیب دروازه‌بان لیورپول + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آلیسون بکر
آلیسون بکر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
لیورپول با شکست سنگینی که برابر شاگردان پپ گواردیولا متحمل شد، امیدهایش برای قهرمانی مجدد در لیگ جزیره کمرنگ شد.

به گزارش اسپوتنیک، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال انگیس، شب گذشته منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت مایکل اولیور به مصاف هم رفتند که تیم آبی پوش قرمزها را درهم کوبیدند.

Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
لیورپول 1 من‌سیتی 4؛ فتح‌ آنفیلد به دست بی رحم‌ترین سیتی پپ

بازی که آغاز شد منچستری‌ها با فشار از جلو و پرس وحشتناک، اجازه‌ی بازیسازی و تفکر را از تیم کلوپ گرفتند. با این حال بازی متعادل دنبال می‌شد تا اینکه سیتی صاحب ضربه پنالتی شد اما گوندوغان آن را از دست داد.

 نیمه دوم هم با حملات سیتیزن ها آغاز شد و سرانجام این خود گوندوغان بود که دقیقه 49 قفل دروازه رقیب را باز کرد. در ادامه اما محمد صلاح از روی نقطه پنالتی حساب کار را به تساوی رساند.

اما اصل ماجرا از دقیقه 73 شروع شد، جایی که هافبک آلمانی_ترک منچستر سیتی گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه آلیسون بکر کرد. دقیقه 76 هم رحیم استرلینگ دروازه تیم سابقش را گشود تا پیروزی تیم پپ حتمی به نظر برسد.

 این پایان کار نبود و فیل فودن که نمایش خیره کننده‌ای در بازی داشت، گل چهارم و تیر خلاص را بر پیکر بی جان تیم کلوپ شلیک کرد تا این تیم سومین شکست پیاپی را در ورزشگاه خانگی خود تجربه کند و تیره روزی‌هایش ادامه داشته باشد.

نکته عجیب این دیدار نمرات غیر قابل باور لیورپولی‌ها بود که نشان می‌داد چقدر ضعیف ظاهر شده اند. برای مثال آلیسون بکر دروازه بان این تیم با نمره 2.1 کمترین نمره را گرفته که اتفاق فاجعه باری برای او است. منچستر با این برد و یک بازی کمتر نسبت به یونایتدها در صدر جدول 50 امتیازی شدند و کار سختی برای قهرمانی ندارند هرچند که صحبت در این خصوص کمی زود است.

لیورپول کلوپ هم باید به دنبال چاره باشد چرا که اگر این روند ادامه داشته باشد هیچ بعید نیست که حتی نتوانند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد دست پیدا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала