Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش امباپه به خبر تمدید قراردادِ نیمار با پاریسن‌جرمن

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن، مدعی شد که از خبر شنیدن خبر تمایل نیمار به تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی بسیار خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو بچلر خبرنگار برازیلی اخیراً مدعی شده بود که نیمار جونیور به تمدید قرارداد با پاریسن‌جرمن بسیار نزدیک شده و بزودی قرارداد 4 ساله با تیم پاریسی به امضأ خواهد رساند.

Kylian Mbappé - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
راهکار پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد با امباپه؛ بند مخصوص برای باشگاه محبوب

این خبر واکنش‌های متفاوتی به همراه داشت و بسیاری از هم‌تیمی‌های ستاره برازیلی، از تمدید قرارداد ستاره تیم شان استقبال کرده بودند.

در این میان کلیان امباپه که تا حالا مذاکرات قناعت بخشی با مدیران پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد نداشته، در گفت‌و گویی مدعی شد که از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شده است.

امباپه به کانال پلس در این مورد گفت:" این خبر خوبی است. همه از اهمیت این بازیکن در ترکیب پاریس باخبر هستند. من امیدوارم که او بتواند تاریخ این باشگاه در سال‌های پیش رو را بنویسد".

این در حالی‌ست که اخیراً رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که پاریسن‌جرمن از میان نیمار و امباپه، قرارداد یکی را تمدید خواهد کرد و به دیگر اجازه خواهد داد تا این تیم را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала