Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به جمع مشتریان ستارۀ این روزهای سری‌آ اضافه شد

© Youtube.comإنتر ميلان
إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
نیکولو بارلا هافبک اینترمیلان، توجه باشگاه رئال مادرید را نیز به خود جلب کرده و این باشگاه در تابستان برای جذب هافبک ایتالیایی دست به کار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارلا تابستان 2019 با قرارداد قرضی یکساله از کالیاری به اینتر پیوست و توانست با عملکرد خوبش، مسئولان این باشگاه ایتالیایی را برای فعال کردن بند خریدش، متقاعد کند.

فوری: بارلا به اینتر پیوست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2019
ورزش
فوری: بارلا به اینتر پیوست

این هافبک 23 ساله که 16 بازی ملی و چهار گل‌زده با پیراهن ایتالیا در کارنامه‌اش دیده می‌شود، تا سال 2024، با نراتزوری قرارداد دارد و در این فصل زیر نظر کونته بسیار درخشان ظاهر شده است.

درخشش این بازیکن سبب شده بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال جذب او باشند و حالا رئال مادرید نیز به جمع مشتریان او اضافه شده است.

این بازیکن از نظر سبک بازی با مودریچ و لوتار ماتیوس مقایسه می‌شود و همین موضوع سبب شده تا کهکشانی‌ها به این بازیکن علاقه نشان دهند.

قیمت این بازیکن که 40 میلیون یورو پیش‌بینی شده است، در فصل جاری 3 گُل برای اینتر به ثمر رسانده و 7 پاس گُل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

گفته می‌شود که در تابستان شاهد رقابت‌ داغی میان تیم‌های بارسلونا، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، تاتنهام و رئال مادرید برای جذب بارلا خواهیم بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала