Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: چاره‌ای جز جراحی نداشتم؛ تلاش می‌کنم در سریع‌ترین زمان ممکن به میادین برگردم

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
سرخیو راموس در پیامی از شرایطش پس از انجام عمل جراحی می گوید.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید تحت عمل جراحی مینیسک چپ زانو قرار گرفت و جراحی او با موفقیت به پایان رسید.

Sergio Ramos, futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
ورزش
طولانی ترین خانه نشینی راموس باعث خروجش خواهد شد؟

نشریه اسپانیایی، «آاس» گزارش داده که راموس 8 الی 10 هفته دور از میادین خواهد بود. مدافع اسپانیایی پس از گذشت دو روز از عمل جراحی پیامی در اینستاگرام خود برای هواداران لوس بلانکوس ارسال کرد و شرایطش را شرح داد.

مدافع رئال مادرید که نسبت به بازگشت به میادین خوشبین است، اظهار کرد:«از این که جراحی موفقیت‌آمیز بود خوشحالم. تلاش خواهم کرد در سریع‌ترین زمان ممکن به میادین برگردم تا به تیم کمک کنم چون بازی‌های زیادی از فصل باقی مانده است. هم‌چنین می‌خواهم از دکتر لیه‌س تشکر کنم و همه تیم جراحی که عمل عالی انجام دادند».

راموس در پایان از کسانی که در این روزها از او حمایت کردند قددرانی کرد و گفت:«این پیام‌های محبت‌آمیز من را برای بازگشت قوی‌تر می‌کند. دوباره همدیگر را خواهیم دید».

مصدومیت راموس به گونه‌ای بود که نیاز به جراحی داشت و به نوعی می‌توان گفت که او مصدومیتش شدید بوده است و همین مسئله موجب شده تا بازی هایی از رئال مادرید را از دست بدهد و دست زیدان خالی بماند چرا که راموس از کلیدی ترین بازیکنان رئال مادرید است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала