Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیگو سیمئونه: مستحق پیروزی مقابل سلتاویگو نبودیم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
سرمربی اتلتیکو مادرید می‌گوید تساوی با سلتاویگو عادلانه بود اما نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در شرایطی که می‌توانست با پیروزی مقابل سلتاویگو در ورزشگاه واندا متروپولیتانو بیش از گذشته به قهرمانی در این فصل رقابت‌های لالیگا سانتاندر نزدیک شود اما با گلی که در لحظات پایانی خورد دو امتیاز از دست داد تا کمی این موضوع تعقیب‌کنندگان را خوشحال کند.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
اتلتیکومادرید 2 - سلتاویگو 2؛ دبل هوشمندانه سوارز برای پیروزی کافی نبود

در این مسابقه لوئیز سوارز ستاره تیم بود که توانست دو گل به ثمر برساند و با 16 گل آقای گل مسابقات تا اینجای رقابت‌ها باشد. سیمئونه پس از پایان این دیدار در خصوص تساوی تیمش مقابل سلتاویگو به مطبوعات گفت:«صادقانه بگویم، من این مسابقه را با نکات مثبت ترک خواهم کرد. شروع سختی برای مسابقه داشتیم و بازیکنان بسیار خوب بازی کردند».

سرمربی روخی بلانکو در ادامه گفت:«هیچ یک از دو تیم موقعیت‌های زیادی نداشتند. ما با تغییر سیستم در نیمه دوم پیشرفت کردیم در حالی که توریرا و کوندوگبیا بازی را به عقب بردند ولی در مجموع مستحق این پیروزی نبودیم و تساوی عادلانه بود. در شرایط بسیار سختی قرار داریم و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم».

سرمربی صدرنشین لالیگا در پایان تصریح کرد:«هنوز بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند و مثبت شدن تست کرونای برخی بازیکنان به مرور رفع می‌شود. البته که نفرات جدید عادت به بازی ندارند و امیدوارم به زودی بازیکنانی را که در اختیار نداریم به تیم بازگردند».

با این نتیجه اتلتیکومادریدی که دو بازی معوقه هم دارد، با 51 امتیاز همچنان صدرنشین است. این در حالی است که تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید هر دو با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید و هشت امتیاز کمتر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

در همین حال تیم سلتاویگو هم 26 امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала