Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: سرمربی لیون می‌خواهد سر خط رسانه‌ها باشد، فتح کوپا برای ما با اهمیت است

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با سویا حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد پنجشنبه در در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان، در دور رفت نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا دل‌ری، مهمان سویا است و دیدار دشواری در پیش دارد.

نشست خبری قبل از این بازی دقایقی قبل برگزار شد و سرمربی بارسلونا با خبرنگاران در موارد مختلف صحبت کرد.

کومان در مورد بازی فردا شب گفت:" درست است که سویا اخیرا، نتایج خوب کسب کرده است و پیروزی های زیادی به دست آورده. برای ما مهم اما بازی فردا خواهد بود که نتیجه مطلوبی بگیریم، آن ها بارسا را خوب آنالیز کرده اند و قطعا بازی عالی خواهد بود".

سرمربی بارسا در مورد غیبت برخی بازیکنانش گفت:" از نظر جسمی آن ها ( بازیکنان مصدوم ) در شرایط خوبی نبودند و به همین دلیل من ترجیح دادم کسانی که 100 درصد آماده هستند را بازی دهم و دعوت کنم. مجبور به ریسک کردن نبودیم . مصدومان زیادی داریم اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد".

سرمربی بارسا در مورد اظهارات رودی گارسیا و قرار گرفتن عکس مسی با لباس پی‌اس‌جی روی جلد نشریه فرانس فوتبال صحبت کرد و مدعی شد که به فکر چنین بحث‌هایی نیست.

او گفت:" نمی‌دانم چرا آن ها این کار ها را میکنند؟ اگر می‌خواهند در خصوص مسی و آینده‌اش صحبت کنند، پس بگذارید راحت باشند. مربی لیون مطبوعات را خیلی دوست دارد برای من اما اینطور چیز‌ها اهمیت ندارد آنچه امروز باید روی آن تمرکز کنیم بازی با سویا و الاوز خواهد بود و بعد از آن‌ها بازی مقابل پاریسن جرمن".

سرمربی بارسا در مورد میگوئیز و دی‌یونگ گفت:" اسکار با ما است و پیشرفت زیادی کرده. او از موقعیت استفاده کرده و در کنار ما بازی های زیادی انجام داده است و در پست های مختلفی هم بازی کرده. او به کمک هم‌تیمی هایش رشد کرده . گرایش دفاعی او خوب است ولی هنوز جای پیشرفت دارد اما کارها را خوب انجام داده است. در دفاع مشکل داریم و اگر دی‌یونگ را در دفاع بازی دهیم، در خط هافبک اثربخشی کمی خواهیم داشت، در نتیجه باید عکس این کار را انجام دهیم".
کومان در مورد تبدیل شدن نیوکمپ به مرکز واکسیناسیون گفت:" این یک مسئله جهانی است و اگر بتوانیم کمکی کنیم، باید کمک کنیم. من طرفدار کمک در هر کاری هستم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала