Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه – رئال در حاشیه، مسی – پی‌اس‌جی در متن

© Photo / FCBarcelona/ TwitterFirst workout of the day Lionel Messi
First workout of the day Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
موضوع پیوستن کلیان امباپه به رئال مادرید دیگر داغ و سرخط رسانه‌های ورزشی نیست و موضوع پیوستن مسی به پی‌اس‌جی و پیام‌های نیمار به این بازیکن به موضوع داغی مبدل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم، سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم تمام عیار است، و جدی‌ترین گزینۀ این باشگاه کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن است.

Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
رئال در تابستان مهاجم جذب می‌کند: امباپه یا هالند؟

اخیراً و با رد پیشنهاد پاریسن‌جرمن از سوی کلیان امباپه، امیدهای رئال مادرید برای جذب این بازیکن افزایش یافته بود و به نظر می‌رسید که این بازیکن تابستان آینده لباس سفید کهکشانی‌ها را برتن خواهد کرد.

اما رفته رفته موضوع پیوستن این بازیکن به رئال مادرید سردتر شده است زیرا موضوع داغ این روزها، پیوستن مسی به پاریسن‌جرمن و پیام نیمار به این بازیکن است.

از سویی هم امباپه پس از پس از پیروزی برابر مارسی و انجام 150 بازی برای این باشگاه گفته بود که از رسیدن به این عدد شگفت زده شده و دوست دارد بازی‌های بیشتری برای این باشگاه انجام دهد.

از سویی هم با روی کار آمدن پوچتینو در این باشگاه و امیدها برای قهرمانی در اروپا افزایش یافته است و امباپه نیز یکی از مهم‌ترین بازیکن ترکیب این سرمربی آرجانتینی شمرده می‌شود.

این موضوع نیز احتمال تمدید قرارداد امباپه را تقویت می‌کند و ممکن است این بازیکن برای دو سال دیگر در پاریسن‌جرمن بماند و پس از آن در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

در صورتی که مسی به پاریسن‌جرمن نپیوندد، احتمال جدایی امباپه از این تیم بسیار کم است و هوادران رئال مادرید برای حضور این ستاره جوان باید مدتی دیگری نیز باید صبر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала