Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پوچتینو به موضوع قرار گرفتن عکس مسی روی جلد «فرانس فوتبال»

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در مورد قرار گرفتن عکس مسی روی جلد فرانس فوتبال صحبت کرد و مدعی شد که این کار باشگاه فرانسوی نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته نشریه فرانس فوتبال، عکس مسی با لباس پاریسن‌جرمن را در روی جلد صفحه اصلی خود چاپ کرد و مطلبی در این مورد نوشت.

پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
شوک به پی‌اس‌جی؛ ستاره آرجانتینی دیدار رفت برابر بارسا را از دست داد

این نشریه فرانسوی ادعا کرد که نیمار، هم‌تیمی سابق کاپیتان بارسلونا، در انتقال ستاره آرجانتینی نقش بزرگی ایفا خواهد کرد و مدیران این باشگاه تمام آمادگی‌ها را گرفته اند تا لئو دوباره در کنار نیمار بازی کند.

قرار گرفتن عکس مسی روی جلد اصلی این نشریه معتبر، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت و سرمربی پاریسن‌جرمن در تازه‌ترین گفت‌وگویش مدعی شد که این کار از باشگاه پاریسی نیست.

پوچتینو گفت:" واضح است که در این باشگاه احترام مطلق برای همه باشگاه‌ها و بازیکنان سایر باشگاه‌ها وجود دارد. ما نباید کار مجلۀ مانند « فرانس فوتبال» را که یک جلد آن را طراحی کرده، اشتباه بگیریم، به باشگاه پاریسن‌جرمن ربط بدهیم. باشگاه در این مورد دست ندارد".

این در حالی‌ست که برخی‌ها این موضوع را با توجه به روابط خوب باشگاه پاریسن‌جرمن با فرانس فوتبال، این کار را به باشگاه پاریسی ربط داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала