Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو دومین ترکیب ارزشمند اسپانیا

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
تیم اتلتیکو مادرید در میان تیم‌های لالیگایی در حال حاضر دومین ترکیب ارزشمند اسپانیا را داراست.

به گزارش اسپوتنیک؛ برای اولین بار در تاریخ، ارزش تیم آتلتیکو مادرید با پیشی گرفتن از رئال مادرید رتبه دوم با ارزش‌ترین ترکیب در لالیگا را در اختیار گرفت.

بر اساس داده‌های وب سایت تخصصی ترانسفرمارکیت، بارسلونا با ارزش 807 میلیون یورو صدرجدول با ارزش‌ترین ترکیب لالیگا را در اختیار دارد.

اتلتیکو که در این رده بندی برای سال‌ها سوم بود، با ارزش 769 میلیون به مقام دومی دست یافته است. جایگاه سوم این فهرست را رئال مادرید به خود اختصاص داد، با ارزش 742 میلیون یورو، مبلغی مشابه آنچه در سال 2017 داشت.

لازم به یادآوری است که این رتبه بندی به ارزش بازار فعلی فوتبالیست‌ها اشاره دارد، چیزی که بسته به متغیرهایی مانند عملکرد بازیکنان و نه آنچه که هر باشگاه برای فوتبالیست‌ها یا حقوق آنها پرداخت کرده، در نوسان است.

نکته کلیدی در توضیح سبقت‌گیری اتلتیکو از رئال مادرید در دو انتقال در بازار زمستانی وجود دارد. ورود برای باشگاه راه‌راه پوشان مادریدی، با ورود موسی دمبله و خروج برای باشگاه مادریدی، عزیمت مارتین اودگارد به آرسنال است.

دقیقاً این دو بازیکن گران‌ترین بازیکنانی بودند که در کل بازار جنوری در سراسر اروپا جابجا شدند، زیرا برای این وب سایت تخصصی ارزش ستاره نارویژی 40 میلیون است، در حالی که بازیکن فرانسوی 30 میلیون می‌باشد. این اختلاف 70 میلیون ارزش بازار دو فوتبالیست (آنچه مادرید از دست داد، بعلاوه آنچه اتلتیکو به دست آورد)، همان چیزی است که به اتلتیکو اجازه داده در این رده بندی در رده دوم قرار بگیرد.

 

با ارزش‌ترین و کم ارزش‌ترین ورزشکار

در مورد با ارزش‌ترین بازیکنان تیم اتلتیکو، ژآئوفلیکس با 100 میلیون یورو و پس از او یان اوبلاک با 90 میلیون، صدر جدول را به خود اختصاص داده‌اند. خمینز (65)، کوکه و سائول (60) پنج بازیکن با ارزش تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه را تشکیل می‌دهند. در انتهای جدول گربیچ با هفت میلیون و هررا، ورسالکو و ویتولو با هشت میلیون قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала