Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده سرخیو کاملا نامشخص راموس در رئال مادرید

© REUTERS / MARCELO DEL POZOSpain's Sergio Ramos during the warm up before the match
Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
قرارداد سرخیو راموس تا هنوز با رئال مادرید تمدید نشده و این مورد نگرانی را برای هواداران بیشتر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس نماد رئال مادرید در مرکز بحث‌های فعلی در مورد وضعیت قراردادی‌اش قرار دارد. در پایان قرارداد، مدافع اسپانیایی هنوز از تمدید قرارداد فاصله دارد. باید گفت که مواضع هر یک از طرفین بسیار متفاوت خواهد بود و به نظر می‌رسد که این دو (باشگاه و بازیکن) بر سر این سریال بزرگ به مخالفت می‌پردازند.

راموس که از ناحیه زانو آسیب دیده، مجبور شد تحت عمل جراحی قرار بگیرد و بنابراین تا دو ماه آینده غایب خواهد بود. اگرچه این ضربه بزرگی برای رئال مادرید است اما می‌تواند در مورد آینده آنها سرعت بیشتری بگیرد. در واقع، اکنون هفته‌های طولانی است که حرفی در مورد قرارداد ستاره اسپانیایی وجود دارد. بنابراین همانطور که لا کواترو توضیح داده، این واقعیت که سرخیو راموس در حال حاضر مجبور نیست با تیم سفر کند می‌تواند بحث و گفتگو با مدیریت باشگاه فلورنتینو پرز را ادامه دهد. بنابراین این دو نفر می‌توانند فُرصتی برای حل اختلافات خود در مورد شرایط این قرارداد جدید را داشته باشند و برای رئال مادرید یافتن معامله با سرخیو راموس ضروری است در غیر این صورت وی در پایان فصل به گونه آزاد جدا خواهد شد. این تهدید از قبل پدیدار شده زیرا PSG به خصوص آماده خواهد بود تا تلاش‌هایی را برای جذب وی انجام دهد.

حقیقت چیست ؟

تمدید خواهد شد، افزایش نخواهد یافت؟ بنابراین این سوالی در مورد آینده سرخیو راموس مطرح می‌شود و اطلاعات چند برابر می‌شوند و لزوماً به یکدیگر شباهت ندارند. در واقع وقتی برخی می‌گویند سفید، دیگران می‌گویند سیاه و سفید و به نظر می‌رسد بین نمایندگان راموس و رئال مادرید نیز همین طور است. علاوه بر این این چهارشنبه، AS از تقابل دو طرف در مورد گفتگوها مدعی شد که دور از انتظار است. اول از همه، آیا فلورنتینو پرز واقعاً پیشنهادی به دفاع وسط خود ارائه داده است؟ در مادرید گزارش می‌شود که سرخیو راموس قبلاً از دو پیشنهاد خودداری کرده است. چیزی که اطرافیان کاپیتان اسپانیایی آن را انکار می‌کنند، در عین حال اطمینان می‌دهند که او پیشنهادی حتی از باشگاه دیگری دریافت نکرده است. همچنین مشخص می‌کند که او هرگز نگفته بود که در پایان فصل جدا خواهد شد. برعکس گفته می‌شود سرخیو راموس مایل است در رئال مادرید ادامه دهد اما برای این اتفاق باید شرایط یک قرارداد جدید توافق شود. باز هم نسخه‌های هر قسمت متناقض است. سرانجام کهکشانی‌ها باید در موقعیت‌اش تجدید نظر می‌کرد. گفته می‌شود با وجود سن راموس (34)، رئال مادرید آماده است تا دو سال اضافی را که می‌خواهد به او بدهد، در حالی‌که حقوق یکسانی دریافت می‌کند. نمایندگان راموس چنین نمی‌خواستند زیرا اکنون بازیکنِ زیدان آماده پذیرش قرارداد یک ساله جدید است و سپس آن را سال به سال تمدید می‌کند. و از نظر حقوق و دستمزد وی آماده دریافت همان مبلغ خواهد بود حتی اگر برای این امر، مجوز مدیریت مجبور شود پرداخت را در چندین ماه افزایش دهد. بنابراین نهایت نگرانی در مورد سرخیو راموس است که در پایان هنوز با رئال مادرید تمدید نکرده که هر روز او را به جدایی نزدیک می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала