Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاداش میلیونی برای سوارز از سوی اتلتیکو

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز به گونه رایگان به اتلتیکو مادرید منتقل شد اما وی اولین پاداش میلیونی خود را از این تیم دریافت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لوئیز سوارز پس از آغاز زندگی در اتلتیکو مادرید، برای خود یک پاداش یک میلیون یورویی برایش دست و پا کرد.

مهاجم اروگوئه‌ای در این فصل نقش مهمی در خوش شانسی باشگاه را در زمین بازی کرده تا تیم دیگو سیمئونه در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و با اقتدار صدر جدول لالیگا را در اختیار داشته باشد.

آنها با رئال مادرید پنج امتیاز فاصله دارند و حتی دو بازی کمتر نسبت به نزدیکترین رقیب شان دارند که گل‌های سوارز نقش مهمی در رسیدن آنها به چنین موقعیت قدرتمندی داشته است.

سوارز در این فصل تاکنون در 17 حضورش در لیگ، 16 گل به ثمر رسانده و هر 80 دقیقه حضورش در زمین یک گل زده است. در واقع او رکورد قبلی کریستیانو رونالدو برای دستیابی به رکورد سریعترین زمان برای به ثمر رساندن 15 گل در تاریخ لالیگا را شکست. و طبق گزارش موندو دپورتیوو و آ اس، این بازیکن با چنین آماری در سن 34 سالگی با پاداش 1 میلیون یورویی روبرو است.

و ادعا می‌شود که سوارز در صورت زدن 20 گل، یا تعداد بیشتر درآمد بیشتری کسب خواهد کرد - هدفی که به احتمال زیاد برای او در دسترس خواهد بود.

این پاداش شایسته برای مهاجمی است که پس از جدایی دردناک از بارسلونا به سمت مادرید داشت.

سوارز به دنبال توضیح سال گذشته درباره اینکه دیگر نیازی به حضورش در نیوکمپ نبود، احساسات خود را واضح اعلام کرد.

این امر منجر به یک کنفرانس خداحافظی اشک آور رسانه‌ای شد، کنفرانسی که فقط در پی اعمال فشار بر روی هیئت مدیره باشگاه مانند لیونل مسی ترتیب داده شد. و او اعتراف می‌کند که توسط باشگاه سابقش که به او اجازه داده فقط با 4 میلیون پوند ترک کند، "بی احترامی" شده است.

سوارز به اوندا سرو گفت: "این سخت بود زیرا به من بی احترامی می‌کردند اما من می‌خواستم فرزندانم ببینند که من با سر بالا باشگاه را ترک می‌کنم. وقتی زمان آن فرا رسید که بچه‌ها را در مورد انتقال صحبت کنم، کار بسیار دشواری بود. آنها اکنون بزرگ‌تر شده‌اند و احساس کردند که قرار است تغییری ایجاد شود. لحظات بسیار سختی در مورد عزیمت من از بارسلونا وجود داشت. شایعاتی وجود داشت که سرانجام تأیید شدند و این بیشترین صدمه را به من زد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала