Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ ستاره حیاتی برای زیزو در ترکیب کهکشانی‌ها

© REUTERSLuka Modric looks dejected as Paris St Germain players celebrate a goal but he could face jail in his native Croatia
Luka Modric looks dejected as Paris St Germain players celebrate a goal but he could face jail in his native Croatia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید در حالی‌که سن‌اش در حال بلند شدن است، اما برای زیدان در ترکیب تیم‌اش حیاتی است.

به گزارش اسپوتنیک؛ لوکا مودریچ در سن 35 سالگی برای عملکرد بهتر رئال مادریدِ زین الدین زیدان مانند همیشه حیاتی است، فقط کاسمیرو، واران و بنزما بیشتر بازی می‌کنند.

لوکا مودریچ عصر سه شنبه 90 دقیقه دیگر برای رئال بازی کرد و در جریان پیروزی 2-0 برابر ختافه حضور داشت و در 28 بازی در کل رقابت‌ها تعداد بازی‌های خود را در این فصل به 2074 دقیقه رساند. فقط زین الدین زیدان در سال‌های 21-2020 از رافائل واران (2475)، کریم بنزما (2297) و کاسمیرو (2166) استفاده منظمی داشته است. جای تعجب نیست که مادرید و مودریچ در آستانه توافق بر سر توافق یک ساله هستند که هافبک کروات در سن 35 سالگی همچنان برای تیم‌اش ضروری می‌باشد.

در لیگ، مودریچ فقط یک بازی غایب بوده و بازی گرانادا را با مشکل عضله از دست داده است. از 21 مورد دیگر، او 19 کار را شروع کرده و در 2 بازی دیگر از نیمکت حضور یافته، 83 درصد از کل دقیقه‌های موجود در رقابت‌های داخلی را افزایش داده است.

رقابت مودریچ با اودگارد

در فصلی که رئال مادرید دچار آفت مصدومیت شده، ماندگاری مودریچ حتی بیشتر قابل توجه است. اگر در آغاز کار جدید، ایده زیدان این بود که هافبک را با محدود کردن زمان بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان تازه نگه دارد، کمبود گزینه‌های دیگر در موقعیت او، برای مربی فرانسوی راهی جز تکیه به ستاره 35 ساله نگذاشت.

فد والورده به دلیل مصدومیت طولانی مدت از میادین دور است و ایسکو همچنان به بُرش یک بازیکن پیرامونی در برنابئو ادامه می‌دهد. مارتین اودگارد بازیکنی که در این فصل به موفقیت دست نیافت و مودریچ را به جای تیم اصلی سوق داد، اودگارد پس از یافتن فرصت‌های محدود تحت هدایت زیدان علی‌رغم این‌که والورده و ایسکو نبودند، سرانجام به صورت قرضی به آرسنال رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала