Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بایرن مونیخ: آماده قهرمانی جدیدی هستیم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هانسی فلیک
هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
هانسی فلیک، سرمربی بایرن پیش از فینال جام جهانی باشگاه‌ها می‌گوید بهترین بازیکنان خود را برای دیدار مقابل تیگرس به زمین می‌فرستیم.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن‌مونیخ 5 ماه در فصلی که گذشته گرفته و در پی این است که به رکورد 6 جام که بارسلونا فقط آن را به‌دست آورده، برسد.

تومامس مولر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
ستاره بایرن در آستانۀ فینال جام جهانی باشگاه‌ها، کرونایی شد!
هانسی فلیک تاکید در نشست خبری پیش از دیدار بایرن مونیخ برابر تیگرس مکزیک در فینال جام جهانی باشگاه‌ها گفت:«در مرحله نیمه نهایی خیلی خوب کار کردیم و من به تیمم اعتماد دارم بهترین تیم را برای این دیدار راهی میدان خواهیم کرد و سپس به دیدار مقابل آرمینیا بیلفلد فکر می‌کنیم».
سرمربی باورایایی‌ها در ادامه گفت:«نتیجه به عملکرد ما هنگام پرس حریف و در اختیار داشتن توپ بستگی دارد. عملکرد تیم تیگرس را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. در خط دفاعی ثبات بیشتری پیدا کردیم و در حال حاضر در سطح خوبی قرار داشته و از آمادگی بالایی برخورداریم. فردا خواهیم دید که چگونه کار خواهیم کرد».

امشب قهرمان جهان را خواهیم شناخت. از ساعت 9:30 در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، بایرن‌مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا برای این که افتخاراتش در سالی که گذشت را کامل کند تشنه پیروزی مقابل تیگرس قهرمان لیگ قهرمانان کونکاکاف است.

آیا بایرن به ششمین قهرمانی خواهد رسید یا ببرهای مکزیکی شگفتی‌ساز خواهند شد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала