Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت کاوانی از دوبازی ملی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
ادینسون کاوانی با محرومیت از دو بازی ملی مواجه شد که دلیل آن برخورد زشت با ریچارلیسون خوانده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادینسون کاوانی به دلیل برخورد وحشتناک‌اش با ریچارلیسون در جریان شکست اروگوئه مقابل برزیل در ماه نوامبر گذشته، با محرومیت دو بازی بین المللی روبرو شد.

مهاجم منچستر یونایتد مجبور بود ماه‌ها صبر کند تا بفهمد با چه مجازاتی روبرو می‌شود و سرانجام حُکم صادر شد که مهر ناخوشایند محرومیت از دو بازی در حاشیه را تضمین می‌کند.

در دقیقه 71 بازی مقدماتی جام جهانی، کاوانی ریچارلیسون را از پشت تعقیب کرد و پایش را وارد دروازه کرد تا توپ را بگیرد اما توپ را از دست داد و کاملاً روی مچ پای مُهاجم اورتون قرار گرفت.

در ابتدا داور تخلف را شایسته دریافت کارت زرد دانست اما توسط VAR به او توصیه شد که دوباره روی مانیتور زمین بازی چک کند. سپس دستوراتی بیشتری به وی داده شد و ستاره اروگوئه‌ای در خانه با شکست 2-0 مقابل سلسائو به تجربه نشست.

بعد از بازی از ریچاریلیسون در مورد تکل سوال شد و گفت: "این یک اختلاف توپ بود و البته او از بالای دروازه عبور کرد. اگر پای من آنجا روی زمین کاشته می‌شد، حتی ممکن بود مچ پایم را می‌شکست. اما فکر نمی‌کنم منظورش این بوده باشد. فکر می‌کنم او برای گرفتن توپ به آنجا رفت اما از دست داد و پای من را گرفت. این یک وضعیت بازی عادی است."

در اوایل فصل ریچاریلیسون در یک چالش وحشتناک در ترکیب اورتون در دربی مرسی ساید روی تیاگو هجوم برد که سبب شد از زمین بازی اخراج شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала