Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیک: این بهترین فصل بازیکنان من است، دستاورد بایرن تاریخی بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هانسی فلیک
هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
هانسی فلیک می‌گوید دستاورد بازیکنان بایرن‌مونیخ در این یک سالی که گذشته بی‌نظیر بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، هانسی فلیک سرمربی بایرن‌مونیخ نام خودش را به عنوان مربی‌ای که توانسته 6 قهرمانی در کمتر از یک سال به ارمغان بیاورد ثبت کرد.

Команда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
بایرن مونیخ دومین تیم فاتح شش‌گانه پس از بارسلونای 2009 + عکس
فلیک بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها گفت:«به این تیم تبریک می‌گویم، چرا که دستاوردشان تاریخی بود. این بی‌شک بهترین فصلی است که داشته‌اند. ما بر بازی تسلط داشتیم و بردن در فنال حق ما بود. آنچه تیم به دست آورده واقعا برجسته است. روحیه و ذهنیت تیم امروز در زمین عالی بود».
سرمربی بایرن درباره برد خفیف مقابل تیگرس هم اظهار داشت:«برد ما اصلاً در خطر نبود. بر بازی مسلط بودیم و پیروزی در فینال حق ما بود. آنچه تیم به‌دست آورد برجسته است. روحیه و ذهنیت تیمم امروز عالی بود. در پایان بازی هم یک یا دو بازیکن توان‌شان تمام شده بود به همین دلیل آن تعویض‌ها را انجام دادیم».

بایرن مونیخ پنجشنبه شب با پیروزی یک بر صفر مقابل تیگرس قهرمان جام جهانی باشگاه شد و با رکورد تاریخی بارسلونای پپ گواردیولا در سال 2009 برابر شد. آبی اناری ها با حضور سرمربی اسپانیایی فاتح شش جام در یک فصل شدند و پس از 12 سال هانسی فلیک این رکورد فوق العاده را با بایرن مونیخ تکرار کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала