Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتنیو: غیبت نیمار شکست بزرگی برای ما به حساب می‌آید

© REUTERS / CHARLES PLATIAUصدمة نيمار حينما علم بشل المفاوضات مع برشلونة
صدمة نيمار حينما علم بشل المفاوضات مع برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
سرمربی پاری‌سن‌جرمن در مورد مصدومیت نیمار و حرف و حدیث‌های دیگر در مورد ستاره برازیلی‌اش صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن می‌گوید که غیبت نیمار شکست بزرگ برای آنان محسوب می‌شود و‌ با رد برخی ادعاهای مطرح شده می‌گوید که نیمار کسی را برای خطا کردن روی خودش در جریان بازی تحریک نمی‌کند و موضوعات به هیچ وجه درست نیست.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
نیمار پس از مصدومیت: بسیار غمگینم، درد بی‌حد و اندازه‌ای است
پوچتنیو به برنامه ال ترانزیستور در اونداسرو گفت:«نیمار به دلیل سبک بازی که دارد گاهی هدف تکل‌های بسیار قدرتمندی قرار می‌گیرد. شاید داوران باید روش خاصی را در پیش بگیرند و مراقبت بیشتری از او به عمل بیاورند. نیمار بازی با توپ را دوست دارد و هروقت در زمین حضور دارد همین کار را انجام می‌دهد».
سرمربی پاریسی‌ها در ادامه گفت:«این تحریک کردن حریف برای خطا نیست. او در تمرینات هم همینطور است. کاری که نیمار انجام می‌دهد تحریک آمیز نیست بلکه او فقط عاشق فوتبال است. او بسیار ناراحت است چون انگیزه زیادی برای بازی جلوی بارسلونا داشت. غیبت او شکست بزرگی برای ما به حساب می‌آید».

نیمار در جریان دیدار برابر کان در جام حذفی فرانسه به دلیل مصدومیت از زمین بیرون نرفت. پس از بازی اعلام شد که او نمی‌تواند 4 هفته تیمش را همراهی کند و بدین ترتیب دیدار پاری‌سن‌جرمن برابر بارسلونا در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد را از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала