Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گردهمایی هواداران افراطی پی‌اس‌جی برعلیه بارسا + ویدیو

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران پاری سن ژرمن Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер" - ПСЖ
هواداران پاری سن ژرمن  Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
گروهی از هواداران افراطی پاری‌سن‌ژرمن در حمایت از تیم شان بدون در نظر داشت فاصله اجتماعی در دروازه خروجی شهر برای خداحافظی با بازیکنان این تیم جمع شدند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در همین هفته بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و در مرحله حذفی به مصاف هم می‌روند. در حالی‌که این دیدار در نبود هواداران در ورزشگاه انجام خواهد شد، گروه بزرگی از هواداران افراطی باشگاه پاریسی در دروازه خروجی شهر ورزشی لوگس جمع شدند تا از بازیکنان خود خداحافظی بگیرند و آنها را برای بازدید از نیوکمپ در این سه شنبه بدرقه نمایند. آنها با ایجاد شعله‌های آتش یک فضای جهنمی و بدون در نظر گرفتن فاصله اجتماعی، بازیکنان شان را تشویق کردند، زیرا با حمله هواداران به جاده، موترها با مشکلات خاصی از آنجا عبور می‌کردند. در تصاویری که نشر شده دیده می‌شود که اوضاع توسط محافظان امنیتی PSG کنترول می‌شود تا اتفاقاتی برای بزرگسالان رخ ندهد.

هواداران PSG حتی بنری با شعار توهین آمیز به رقیب اروپایی شان حمل می‌کرند که روی آن نوشته شده بود"پوتا بارسا". شعارها علیه باشگاه کاتالان برای چندین فصل ثابت بوده است. در این دهه آن‌ها هرگز نتوانسته‌اند بارسا را ​​حذف کنند (مرحله یک چهارم نهایی 2012-13، یک چهارم نهایی 2014-15 و یک هشتم نهایی 17-2016) و وقتی نیمار گفت که در ابتدای فصل گذشته می‌خواهد به بارسلونا برگردد، این بازیکن و بارسلونا زیر باران شدیدی از توهین در پارک دو پرنسس قرار گرفتند و اما این سه شنبه ستاره برزیلی به دلیل مصدومیت مانند آنخل دی ماریا نمی‌تواند بازی کند.

PSG فردا (12.30 بعد از ظهر به وقت اروپا) وارد فرودگاه ال پرات خواهد شد و در هتل W اقامت خواهد گرفت. بعد از ظهر آنها پس از کنفرانس مطبوعاتی توسط مائوریسیو پوچتینو و لئوناردو پاردس در نیوکمپ (6 بعد از ظهر به وقت اروپا) تمرین خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала