Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سودآوری هنگفت لمپارد تا جولای از چلسی

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard
Soccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
در حالی‌که فرانک لمپارد از چلسی چندی پیش آغاز شد، باید این باشگاه برای وی تا جون رقم بلندی را پرداخت نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ فرانک لمپارد با وجود اخراج شدن در ماه جنوری از چلسی تا جولای سود زیادی به جیب می‌زند.

روزنامه "دیلی میل" گزارش داده كه چلسی هنوز هم به فرانك لمپارد مربی سابق خود هر هفته 75000 دالر تا ماه جولای پرداخت می‌کند.

مربی‌ای که توخل جانشین او شد در صورت قبول شغل جدید در این فصل مجبور است از پرداختی‌های باشگاه چلسی صرف نظر کند. لمپارد که حکیم زیاش، تیمو ورنر، بن چیلول، کای هاورتز یا تیاگو سیلوا را به خدمت گرفت نتوانست نتیجه مورد نظر را بگیرد و اکنون یک توقف طلایی خواهد داشت.

با وجود این واقعیت که مربی نتوانسته عملکرد خوبی روی نیمکت چلسی داشته باشد اما شاید به لطف رابطه خوبی که با این باشگاه دارد، تا زمانی که وی پیشنهاد جدیدی از سوی یک باشگاه دیگر را قبول نکند، می‌تواند مبلغ 75هزار در هفته را از حالا تا تابستان به جیب بزند.

رومن آبراموویچ مالک چلسی در بیانیه‌ای اعلام اخراجی لمپارد، با چند کلمه به مربی سابق آبی‌ها خداحافظی سخت

انجام داد: "این یک تصمیم بسیار دشوار برای باشگاه بود، خصوصاً این‌که من یک رابطه شخصی عالی با فرانک دارم و نهایت احترام را برای او قائلم. او فردی با صداقت است و بالاترین اخلاق کاری را دارد. با این حال، در شرایط فعلی ما فکر می‌کنیم بهتر است مربی را عوض کنیم."

پس از آن بود که توماس توخل سرمربی اخراج شده پاری‌سن‌ژرمن جانشین وی گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала