Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وست بروم 1 من‌یونایتد 1؛ گل فرناندز به داد شیاطین سرخ نرسید + عکس

© REUTERS / CARL RECINEبرونو فرناندس ستاره منچستریونایتد
برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
منچستریونایتد در بازی بیرون از خانه برابر وست برویوچ تن به تساوی بدموقع داد و از صدر دورتر شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال منچستریونایتد و وست برومویچ در هفته 24 لیگ برتر به میزبانی "ورزشگاه هاوتورنز" به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با تساوی تلخ 1-1 برای یونایتدی‌ها خاتمه یافت.

منچستریونایتد در حالی‌ به مصاف تیم رده نوزدهم جدولی رفت که کاملا در دو نیمه بازی بر میدان و توپ مسلط بود اما بخت با تیم میزبان یاری کرد که بازی را به تساوی کشید.

ابتدا در نیمه اول وست بروم با گل دقیقه دوم ام‌بایه دیانه به رختکن من‌یونایتد شوک وارد کرد اما گل دیدنی و زیدانی برونو فرناندز در دقیقه 44 همه چیز را به تساوی کشید تا دو تیم در نیمه مربیان برابر هم زورآزمایی نمایند.

در نیمه دوم تیم سم آلاردایس با چنگ و دندان از تنها گل شان مواظبت کردند تا حداقل یک امتیاز بازی را از دست ندهند اما تیم سولسشر تا آخرین دقیقه بازی جنگید ولی فرصت‌هایی که یکی پس از دیگری از دست می‌رفت و سرانجام بازی با نتیجه 1-1 پایان یافت.

در مهم‌ترین لحظه اما در دقیقه 87 میزبان در یک ضدحمله برق آسا می‌توانست به گل برسد که آنرا ام‌بایه با بدشانسی از دست داد و نتیجه همچنان 1-1 ماند.

در ادامه و در دقیقه 94 بازی ضربه سر هری مگوایر با خوش شانسی دروازه‌بان تیم وست بروم به تیرک دروازه برخورد کرد و همانجا ویصل پایان بازی را شاهد بودیم.

با این نتیجه تیم من‌یونایتد 46 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر به رده دوم جدول بازگشت و بالاتر از لسترسیتی ایستاد در سوی مقابل تیم وست‌بروم با 13 امتیاز همچنان در جایگاه نوزدهم جدول باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала