Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: این همه مصدومیت را درک نمی‌کنم و نگران هستم!

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان از مصدومیت های سریالی و تمام نشدنی بازیکنان رئال مادرید کلافه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از برد 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش برابر والنسیا در هفته بیست‌و‌چهارم لالیگا از اضافه شدن یک بازیکن دیگر به فهرست مصدومان تیم ابراز نارضایتی کرد.

دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
سریال طولانی مصدومیت در رئال؛ کارواخال دوباره مصدوم شد

دنی کارواخال، آخرین مصدوم رئال مادرید در جریان دیدار با والنسیا بود تا به جمع ادن هازارد، سرخیو راموس، رودریگو، مارسلو، آلوارو اودریوزولا، فده والورده و ادر میلیتائو یکجا شود. در پایان پیروزی 2-0 مقابل والنسیا، زین الدین زیدان در گفتگو با خبرنگاران گفت:

«درک نمی کنم. مصدومیت ها زیاد شده و نگران هستم. یک بازیکن را از دست دادم و از این بابت ناراحت هستم. برای کاروا ناراحت شدم چون مصدومیتش تشدید شد. شرایطش خوب بود و خوب بازی می کرد. برای ما بازییکن مهمی است. نمی توانم این مصدومیت ها را توضیح بدهم».
سرمربی کهکشانی‌ها درباره بازگشت هیجان به کورس قهرمانی اظهار داشت:«یشرفت تیم ما کاملاً مشهود است چون بازیکنان ما به کاری که انجام می‌دهند واقف هستند. هنوز اما کلی امتیاز دیگر مانده که باید کسب کنیم. 45 امتیاز. ببینیم در ادامه فصل چه اتفاقاتی می‌افتد».

شاگردان زین الدین زیدان در روزی که عملکرد کم نقص و حساب شده ای از خود ارائه دادند موفق شدند با دو گل کریم بنزما و تونی کروس والنسیا را شکست دهند تا به ادامه فصل و جنگیدن برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا همچنان امیدوار باشند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала