Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه یک فصل دیگر در پی‌اس‌جی می‌ماند

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن فصل آینده نیز به حضور خود در ترکیب این تیم ادامه خواهد.

به گزارش اسپوتنیک، «دیاریو اسپورت» خبر داده که و خانواده کیلیان امباپه و دلفاین ورهیدین، وکیل او، با مدیر برنامه‌ها و نمایندگانی از باشگاه‌های متفاوت دیدار کرده‌اند تا درباره آینده او پس از پی‌اس‌جی مذاکره کنند.

Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
ستایش گواردیولا از سیتیزن‌ها؛ ما یک مسی یا یک رونالدو یا امباپه و نیمار نداریم

امباپه مدتهاست که به جدایی از پی‌اس‌جی لینک شد اما نمایندگان او تایید کرده‌اند که این مهاجم علیرغم علاقه رئال مادرید و لیورپول به جذبش در آستانه توافق با هیچ باشگاه دیگری قرار ندارد.

با این حال گفته می‌شود که این بازیکن 22 ساله پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه فرانسوی در تابستان 2022 از این تیم جدا خواهد شد.

با این حال مدیران این باشگاه پاریسی نیز تایید کرده‌اند که اگر مجبور به فروش او باشند قیمتی بیش از 220 میلیون یورو دریافت خواهند کرد که حتی از رقم پرداختی آنها برای خرید نیمار در سال 2017 و رکورد جهانی نیز بیشتر است.

بسیاری به این باور اند که امباپه رابطه نزدیکی با زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید دارد اما تصمیم نهایی درباره آینده‌اش هنوز گرفته نشده است.

رئال مادرید حاضر به پرداخت 150 میلیون یورو برای خرید امباپه بود اما رقم فعلی بسیار بیشتر از این است. در نتیجه امباپه باید با توجه به شرایط مالی دشوار فعلی رئال مادرید مدت زمان بیشتری را برای پیوستن به این تیم صبر کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала