Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه مصدوم لیورپول در آستانه بازگشت به میادین؛ کلوپ به مجارستان خوشحال می‌رود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول پیش از رویارویی با آربی لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا، سه مصدوم مورد توجه داشت که آنان به تمرینات برگشته‌اند و این می‌تواند فشار روی برنامه ریزی کلوپ را کم‌تر سازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال لیورپول و لایپزیگ این هفته در لیگ قهرمانان اروپا با هم در مجارستان دیدار می‌کنند اما سرخ‌ها با فُرم ناامید کننده لیگ برتری به این بازی خواهند رفت زیرا امید به دفاع از عنوان قهرمانی لیگ را آنان در حال از دست دادن هستند.

جدا از این امر، تیم کلوپ به دلیل محدودیت ویروس کرونا در افرادی که از کشورهایی با انواع خطرناک کوید19 سفر می‌کنند، از ورود به آلمان محروم شده و به همین دلیل در مجارستان با تیم بوندسلیگایی روبرو خواهد شد.

نبی کیتا پس از پیروزی 7-0 مقابل کریستال پالاس در ماه دسامبر، ممکن است برای اولین بار برای سرخ‌هابه میدان برود، زیرا او در تمرین روز دوشنبه در مرکز تمرینی AXA با تیم مشاهده شد.

ستاره گینه‌ای می‌تواند تیم‌اش را در این بازی همراهی نماید در حالی‌که دیوک اوریگی مُهاجم لیورپول و بن دیویس مدافع نیز پس از دست دادن بازی مقابل لستر به تمرین بازگشته‌اند.

از فابینهو ستاره برزیلی هیچ نشانه دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد مرد سابق موناکو این دیدار را از دست خواهد داد.

این در حالیست که ترنت الكساندر-آرنولد مدافع راست لیورپول امیدوار است لیگ قهرمانان فُرصتی را برای تیم شان رقم بزند که مشکلات روزهای اخیر را فراموش کنند.

وی به وب سایت باشگاه گفت: "این یک رقابت متفاوت است که همیشه آن را تازه می‌کند و یک ذهنیت متفاوت در آن وجود دارد. در موقعیت‌هایی مانند این، شما می‌خواهید این فرصت را پیدا می‌کنید تا در اسرع وقت همه چیز را درست کنید. و این وظیفه متفاوتی برای ما خواهد بود در یک شب لیگ قهرمانان."

او اضافه کرد: "امیدوارم که دوباره یک بازی حذفی از فوتبال داشته باشیم که هیجان انگیز خواهد بود. شما خیلی زیاد منتظر مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستید – و هیجان آن شما را دیکته می‌کند پس این خوب خواهد بود. ما باید بهبود یابیم و دوباره برویم زیرا سه شنبه یک بازی بزرگ داریم."

البته قابل یاد آوریست که همچنان ویرجیل فن‌دایک نمی‌تواند به دلیل مصدومیت طولانی مدت‌اش لیورپول را در این دیدار همراهی نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала