Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت کارواخال فرصت عالی برای درخشش الماس سیاه برزیلی

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
مصدومیت دنی کارواخال حالا این فرصت را برای وینیسیوس جونیور فراهم کرده که خود را در ترکیب اصلی زیدان بیشتر جای بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دنی کارواخال دیشب دچار آسیب دیدگی شد و خبر رسیده که احتمالا او حداقل 4 هفته دیگر از میادین دور خواهد بود. حالا این آسیب دیدگی فرصت خوبی را برای وینیسیوس جونیور فراهم کرده تا قبل از رسیدن به یک فصل تعیین کننده در ترکیب اصلی زیدان جایش را بیشتر محکم کند.

با مصدومیت ستاره اسپانیایی، قطعه وینیسیوس می‌تواند به خوبی در برنامه زیدان جای پیدا کند و یکی از ستاره‌های ترکیب سرنوشت ساز رئال باشد.

مصدومیت هازارد و لوکاس واسکز برای الماس برزیلی در بازی‌های اخیر بیشتر فرصت داد. بازگشت کارواخال دوباره به بیرون از زمین، زیدان را مجبور می‌کند تا یازده نفر خود را در فُرمولی که وینیسیوس در آن قرار دارد، دوباره بسازد.

در ابتدای فصل گذشته مربی رئال بحث در مورد ستاره جوان را حل کرد و خیلی صریح توضیح داد: "سال گذشته هازارد اینجا نبود." رقابت آخرین کهکشانی راه را به وینیسیوس بست. یازده نفر ایده آل مربی فرانسوی به فکر سه گانه خط حمله با بنزما است که در کنار آن ستاره بلجیمی و آسنسیو قرار دارد. عملکرد خوب لوکاس واسکز هنگام جایگزینی کارواخال در کنار تیم و تطبیق پذیری آسنسیو (وینیسیوس از سمت راست احساس ناخوشایندی می‌کند) برای بازی در یک گروه یا گروه دیگر، وینیسیوس را به خط دوم سقوط داده، ولی وقتی که صحبت از عدم حضور هازارد می‌شود قضیه تغییر می‌کند.

این بازیکن برزیلی با گل خود مقابل سویا (با همکاری ارزشمند بونو دروازه‌بان سویا) بهترین گزینه فصل بوده است. او بازی پیزخوان را به اتمام رساند و عنوان قهرمانی را در سه بازی بعدی تکرار کرد، از جمله دربی و بازی سرنوشت ساز لیگ قهرمانان برابر مونشن گلادباخ در دی استفانو. وَرَم معده و روده او را از بازی در برابر ایبار دور کرد و از آن زمان به بعد و تا زمان بازی با هوئسکا وی فقط در بازی مقابل آلکویانو بازی کرد.

عدم حضور کارواخال، لوکاس واسکز و هازارد در دو بازی اخیر و با عملکرد فوق العاده، عنوان را به ستاره برزیلی برگردانده‌اند. او در هوئسكا مجبور شد برای چند دقیقه به عنوان یك خط راست و با تصویری بیش از حد قابل قبول نمایش بدهد. در برابر ختافه او به بنزما کمک کرد تا گل اول را به ثمر برساند در حالی‌که پیش از آن بازی مهاجم فرانسوی از مندی خواست توپ را به وینیسیوس پاس ندهد.

مادرید اکنون با یک فصل تعیین کننده روبرو است. پس از دیدار روز شنبه از وایادولید، لیگ قهرمانان با بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی در زمین آتالانتا از راه می‌رسد. ماه مارچ با دیدار رئال سوسیداد از والدببس آغاز می‌شود، قبل از جدالی که می‌تواند تعیین کننده رقابت برای لیگ باشد، دربی برابر اتلتیکو در واندا میتروپولیتانو (6 یا 7 مارچ). وینیسیوس که در این فصل 1423 بازی دارد (نفر یازدهم در ترکیب) برای شروع آماده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала