Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه به تمرینات بازگشت اما کومان ریسک می‌کند یا خیر؟

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا به تمرینات تیمی بازگشته و می‌تواند در بازی مقابل پی‌اس‌جی بازی کند اما حضور او در ترکیب تیم ریسک بزرگی را برای کومان در پی خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در 21 نوامبر سال 2020 جرارد پیکه هنگام برخورد با آنخل کوره آ در جریان بازی با اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت شد و این مصدومیت حالا زمان زیادی برد تا وی به میادین بازگردد. با این حال او اکنون آماده بازگشت در لیگ قهرمانان برابر پاری‌سن‌ژرمن در سه‌شنبه شب است.

آسیب دیدگی رباط زانو همیشه یک مسئله جدی است اما بیماری پیکه به وضوح دردناک بود زیرا مدافع با گریه از زمین بازی خارج شد.

پس از مصدومیت گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که ممکن است فصل برای وی به پایان رسیده باشد اما در گزارش رسمی پزشکی این باشگاه مشخص نشد که برای چه مدت از میادین دور خواهد بود.

Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
خوشخبری به کاتالان‌ها؛ پیکه به تمرینات بازگشت

پیکه در دوران نقاهت خود بسیار هیجان انگیز بود و تمام رکوردهای مربوط به زمان توانبخشی را شکست در حالی‌که در ابتدا تخمین زده شد که ممکن است هشت ماه زمان ببرد تا او برگردد.

با این حال، پیکه آماده بازی در برابر قهرمان فرانسه است و او حتی سه ماه کامل از زمین خارج نشده که کمترین زمان غیبت مصدومیت او بود.

مشخص شده که تمرینات در سطح بالای رقابت فوتبالی و بازگشت زودهنگام پیکه از آسیب دیدگی شدید زانو، وی را در معرض خطر قرار می‌دهد، با این حال او در هفته گذشته هیچ دردی احساس نکرده و از روز پنجشنبه در حال تمرین است. وی در صورت حضور در ترکیب برابر پی‌اس‌جی قرار خواهد گرفت مگر این‌که عارضه جدیدی از راه برسد.

رونالد کومان کاملاً از ریسکی که برای بازی با پیکه به وجود می‌آید آگاه است، گرچه با توجه به این واقعیت که بیشتر فصل این باشگاه به لیگ قهرمانان بستگی دارد، ممکن است سرمربی هالندی انتخاب چندانی نداشته باشد.

حذف پاریسی‌ها در این فصل دشوار می‌تواند اتفاق باورنکردنی برای بارسا باشد زیرا وضعیت نه چندان مناسب تیم کومان حرف و حدث‌هایی را در پی داشته است.

برای مائوریسیو پوچتینو آنجل دی‌ماریا و نیمار در دسترس نیستند اما با حضور كیلیان امباپه، پیكه شب سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

اگرچه او در بهترین وضعیت خود قرار دارد و می‌تواند حملات PSG را متوقف کند و به خودی خود بارسلونا در معرض خطر قرار گرفتن زود هنگام بازگشت پیکه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала