Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بند عجیب در قرار داد سوارز با اتلتی؛ او بخواهد رایگان می‌رود

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
نشریه مارکا مدعی شده که در قرارداد لوئیز سوارز با اتلتیکومادرید بندی وجود دارد که به ی اجازه می‌دهد به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ با فصلی عالی که لوئیز سوارز در اتلتیکو مادرید می‌گذراند سرمربیان او را به عنوان بخشی اصلی از پروژه فعلی دیگو سیمئونه می‌دانند، از جمله این‌که وی کمک کرده تا این تیم نزدیک‌ترین برنده جام لالیگا باشد. با این حال طبق آنچه روزنامه مارکا فاش کرده، ستاره اروگوئه‌ای بندی در قراردادش دارد که به او اجازه می‌دهد در اواسط سال با وجود این‌که یک فصل دیگر در قراردادش دارد، به صورت رایگان از مادریدی‌ها جدا شود.

اگر او بخواهد، می‌تواند این رقم را فعال کند تا در 30 جون و در 34 سالگی بازیکن آزاد باشد. با این حال، مارکا همچنان مدعی شده که مُهاجم اروگوئه‌ای در پایتخت اسپانیا بسیار راحت است و احساس می‌کند که بخش مهمی از تیم اتلتی برای رقابت‌های آینده می‌باشد.

لحظه شیرین او علاوه بر اینکه با 16 گل، بهترین گلزن فصل لیگ است، اتلتیکو را به عنوان رهبر مطلق لالیگا نیز با خود یدک می‌کشد. با دریافت پانزده افزونی‌های پولی در حاشیه، او قبلاً یک پاداش اقتصادی مهم فعال کرده که اگر به 20 برسد، بیشتر می‌شود.

عملکرد عالی او باعث شد وی در جنوری گذشته با دریافت جایزه "پنج ستاره بازیکن" از "ماهو" به عنوان بهترین فوتبالیست تیمش شناخته شود و قبلاً در همان لحظه فاش کرد که در اتلتیکو بسیار خوشحال است: "تیم بسیار متحد است و یک تیم کاملاً رقابتی است که همه می‌خواهند به آنها کمک کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала