Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناواس دوباره به نیوکمپ باز گشت؛ دروازه‌بان کاستاریکایی هدف مورد علاقه مسی

© REUTERS / CHARLES PLATIAUKeylor Navas en action
Keylor Navas en action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
کیلور ناواس دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن برای اولین بار قرار است با تیم فرانسوی مقابل مسی و بارسا قرار بگیرد در حالی‌که بارها برابر این تیم و مسی رنج کشیده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی پاری‌سن‌ژرمن سه‌شنبه‌شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار است با قهرمان فرانسه به مصاف بارسلونا برود.

تیم فرانسوی نیمار را به دلیل مصدومیت برای این بازی در دسترس ندارد و علاوه بر این، کیلور ناواس دروازه‌بان آنها همیشه هنگام رویارویی با لیونل مسی و تیم لالیگایی رنج می‌برد.

رکورد منفی ناواس برابر بارسا و مسی

مسی در کارنامه‌اش بیش از 700 گل به ثمر رسانده و کیلور ناواس هدف مورد علاقه اعجوبه آرجانتینی است. شماره 10 بارسلونا 13 بار با دروازه‌بان کاستاریکا روبرو شده و 28 گل به این تیم زده است. ناواس در درون دروازه لوانته (2014-2014) و رئال مادرید (2014-2019) بازی کرد و سابقه بازی برابر مسی را دارد.

ناواس چند هفته از مصدومیت رنج می‌برد اما در 13 فبروری در جریان پیروزی 2-1 پی‌اس‌جی مقابل نیس در لیگ 1 به ترکیب اصلی بازگشت. سه شنبه شب این اولین باری است که ناواس به عنوان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن با مسی روبرو خواهد شد اما تاریخ می‌گوید  بارسلونا باید این دیدار را برنده شود.

تیم لالیگایی در هر سه بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا توانستهPSG  را حذف کند. آخرین باری که تیم فرانسوی در یک مرحله حذفی بارسلونا را شکست داد و حذف نمود مربوط به سال 1995/1994 بود.

اما در مهم‌ترین تقابل‌های 2017 تیم پاریسی ابتدا در پارک دو پرنس با حساب 4-0 کسب برتری کرد ولی در نیوکمپ با نتیجه عجیب 6-1 بازی را واگذار نمود و از گردونه مسابقات کنار رفت تا بارسا پیش‌روی نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала