Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ صف‌آرایی لیورپول آفت‌زده برابر لایپزیگ

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
لیورپول حالی به مصاف لایپزیگ می روند که فرم این تیم در هفته های اخیر بسیار ضعیف بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، دور رفت بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) از ساعت 12:30 دقیقه با برگزاری 2 دیدار همزمان آغاز خواهد شد.

لیورپول به مصاف تیم لایپزیگ خواهد رفت و بارسلونا میزبان پاری‌سن‌جرمن خواهد بود.

لایپزیک - لیورپول

بدون تردید مصاف نمایندگان آلمان و انگلیس از جذابیت‌های بسیار زیادی برخوردار است. به دلیل ویروس جهش‌یافته کرونا که اولین مورد آن در انگلیس دیده شد، دیدار امشب دو تیم در آلمان برگزار نمی‌شود و در ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست مجارستان دو تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لایپزیک در کورس قهرمانی بوندس‌لیگای آلمان نزدیک‌ترین تعقیب کننده بایرن مونیخ است.

در سمت دیگر لیورپول که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، شرایط جالبی در این فصل نداشته و با ایستادن در رتبه چهارم فاصله زیادی با منچسترسیتی صدرنشین دارد. شاگردان یورگن کلوپ که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارند برای آنکه وداعی زودهنگام با این رقابت‌ها نداشته باشند، تلاش خواهند کرد تا در مسابقه نخست قافیه را به حریف با‌انگیزه آلمانی نبازند.

نکته منفی دیگر این است که لیورپول این فصل به شدت ضعیف عمل کرده و آنقدر بد بوده است که شاید نتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما در آن سمت اوضاع تیم آلمانی خوب است، آنها 44 امتیاز در بوندس‌لیگا دارند و نزدیک‌ترین تعقیب کننده بایرن مونیخ ترسناک هانسی فلیک هستند.

یولیان ناگلزمن و یک تیم همیشه جذاب. از وقتی مربی هوفنهایم بود تا حالا که سکاندار هدایت لایپزیش است. جوان‌ترین مربی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا این فصل هم به شگفتی‌سازی فکر می‌کند. تیمش در فصل جاری نوسان زیاد داشته، ولی نزدیک‌ترین تیم به بایرن‌مونیخ در بالای جدول بوندس‌لیگاست.

این گاوهای نر خوش‌شانس هستند که در شرایط بحرانی به لیورپول رسیده‌اند. البته رقیب تیم کوچکی نیست ولی فصل پیش هم لایپزیگ بزرگانی مثل تاتنهام و اتلتیکو را کنار زده و این فصل در خانه پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد را شکست داده.

مصدومان و محرومان

دومینیک سوبوسلای ستاره جوان لایپزیش به این نبرد حساس نمی‌رسد. شرایط امیل فورسبرگ هم هنوز مشخص نیست. لیورپول به نبودن خیلی بازیکنان عادت کرده. ویرجیل فان‌دایک، جو گومز، نبی کیتا و دیوگو ژوتا قطعاً غایب هستند. جیمز میلنر، فابینیو و بن دیویس هم بعید است بتوانند بازی کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

لایپزیش: گولاچی، موکیله، اوپامکانو، کلوسترمن، آدامز، آنخلینیو، زابیتسر، کمپل، اولمو، پولسن و انکونکو

لیورپول: آلیسون، آرنولد، هندرسون، فابینیو، رابرتسون، تیاگو، واینالدوم، جونز، صلاح، مانه و فیرمینو

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала