Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارواخال پس از مصدومیت: بهتر و قوی‌تر از همیشه بازخواهم گشت

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال مدافع رئال مادرید
دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
مدافع اسپانیایی رئال مادرید می‌گوید بهتر و قوی‌تر از گذشته به مسطیل سبز باز خواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، دنی کارواخال، مدافع راست رئال پس از غیبت در 5 بازی، دو روز پیش از ابتدا در ترکیب تیمش برابر والنسیا قرار گرفت.

دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
مصدومیتِ همسترینگ کارواخال را خانه نشین کرد

کارواخال که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، در دقیقه 25 دیدار مقابل والنسیا، با احساس درد، زمین بازی را ترک کرد و پس از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد باری دیگر و این بار به مدت دو ماه، از میادین دور خواهد بود.

با این حال، مدافع راست رئال مادرید پس از مشخص شدن میزان مصدومیتش، با انتشار پستی در حساب رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت:«من به برخی از هم تیمی هایم گفتم که شنبه شب، انگیزه بالایی داشتم و بسیار مشتاق بودم که پس از مدتی، دوباره کاری که دوست دارم را انجام دهم».
مدافع کهکشانی‌ها در ادامه نوشت:«من در طی هفته های اخیر، به سختی تلاش و تمرین کرده بودم. حالا باید با این عقب گرد کنار بیایم و شمارش معکوس دیگری را برای داشتن دوباره حس خوبم، آغاز کنم. من فقط یک پیام دارم و آن هم این است که بهتر و قوی تر از همیشه بازخواهم گشت. ممنون از تمامی کسانی که با پیام هایشان از من حمایت کردند».

این بدشانسی بزرگی برای کارواخال بود که در فصل جاری 4  بار دچار مصدومیت شده است و اینگونه احتمالا فصل را از دست خواهد داد. زیدان در غیاب کارواخال گزینه هایی چون آلوارو اودریوسلا، لوکاس واسکز، ناچو و ماروین پارک را در اختیار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала