Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک مدافع گمنام جانشین راموس می‌شود + عکس

© REUTERS / MARCELO DEL POZOSpain's Sergio Ramos during the warm up before the match
Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد در تابستان آینده «داوید کارمو» مدافع براگا را جانشین سرجیو راموس سازد.

به گزارش اسپوتنیک، مذاکرات مدیران باشگاه رئال مادرید و سرخیو راموس برای تمدید قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده و با این شرایط به نظر می‌رسد این مدافع اسپانیایی در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.

Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
ورزش
ادعای رسانه اسپانیایی: راموس و پرز به توافق نزدیک شدند

باشگاه رئال مادرید برای اینکه بتواند فصل بعد در خط دفاع مشکلات را کاهش دهد، از حالا به دنبال جانشین کاپیتان خود است و تمامی گزینه‌های قابل دسترس را زیر نظر دارد.

رسانه مادریدی از «داوید آلابا» مدافع بایرن مونیخ که در پایان فصل همانند راموس از جمع باواریایی‌ها به صورت آزاد جدا خواهد شد، به عنوان گزینه رئال مادرید نام می‌برند، اما رسانه‌ها مطرح دیگر از«پائو تورس»، مدافع ویارئال و «ژوئل کنده»،‌مدافع سویا به عنوان اهداف اصلی مادرید سخن می‌گویند ولی مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که قیمت این بازیکنان بسیار بالا است.

 «کالیدو کولییالی»، مدافع تنومند ناپولی نیز به یکی از گزینه‌های رئال بدل شده است. کولیبالی به مانند سالیان گذشته خود البته نیست و باید دید چه اتفاقی در تابستان رخ خواهد داد.

آ.اس اما در گزارش امروزش مدعی شد که یک بازیکن گمنام جانشین راموس خواهد زیرا گذشته‌هایی که در بالا ذکر شد، یا قیمت هنگفت دارند و یا هم دستمزد شان بیشتر از راموس است که برای کهکشانی‌ها مشکلات مالی را افزایش خواهد داد.

براساس گزارش آ.اس، رئال مادرید تصمیم دارد «دیوید کارمو»، مدافع 21 ساله براگا را به خدمت بگیرد و جانشین راموس سازد زیرا هم قیمت او مناسب است و هم دستمزدش بسیار بالا نیست.

کارمو که محصول آکادمی باشگاه براگا است، فصل جاری به ترکیب اصلی تیم بزرگان راه‌یافته و درخشش خوب او سبب شده تا همه باشگاه‌های مطرح اروپا به دنبال او باشند.

این در حالی‌ست که در نقل‌وانتقالات گذشته، باشگاه‌های منچستریونایتد، لیورپول و رُم برای جذب این مدافع 21 ساله تلاش کردند، اما کارمو در براگا ماندنی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала