Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو: پورتو شبیه اتلتیکوی سیمئونه است

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس قبل از دیدار با پورتو در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، این تیم با اتلتیکومادرید مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب ورزشگاه دراگو در کشور پرتگال، میزبان دیدار جذاب یوونتوس و پورتو در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
رونالدو: امیدوارم این مسیر تا فینال ادامه داشته باشد

پورتو که در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ پرتگال قرار دارد، می‌تواند برای یوونتوس حریف سرسختی باشد زیرا این تیم خط دفاعی بسیار منظمی دارد و جنگنده بازی می‌کند.

همین موضوع سبب شده آندره‌آ پیرلو این تیم را با ااتلتیکومادرید مقایسه کند و به تمجید از سبک بازی آن‌ها بپردازد.

پیرلو در کنفرانس خبری قبل از مصاف با پورتو گفت:" این یک مسابقه بسیار دشوار خواهد بود. آن‌ها خیلی خوب دفاع می کنند و چهار یا پنج کلین شیت را در لیگ قهرمانان اروپا داشته اند. آن‌ها یک تیم جمع و جور هستند، به سبک اتلتیکو مادرید".
سرمربی یوونتوس در ادامه افزود:" آن‌ها در بستن فضاها بسیار خوب هستند. بنابراین، ما باید صبور باشیم و عجله نکنیم زیرا آن‌ها در ضد حمله مهارت خوبی دارند. پورتو با ما متفاوت است و آن‌ها در لیگ خود و لیگ قهرمانان متفاوت بازی می‌کنند".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала