Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لایپزیگ 0 – لیورپول 2؛ سرخ‌ها نیم راه صعود را طی کردند

© AP Photo / Jon SuperИгроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Игроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
لایپزیگ در ورزشگاه فرانس پوشکاش آرنا، برابر لیورپول شکست خورد تا در دیدار برگشت کار دشواری برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم لیورپول و لایپزیگ، بامداد امروز در ورزشگاه پوشکاش آرنا، در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم رفتند و شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با نتیجۀ 0-2 برابر حریف آلمانی به پیروزی برسند.

لیورپول که در چند بازی آخر در لیگ برتر انگلیس نمایش درخشان نداشت، در این دیدار بازی را بهتر آغاز کرد اما در نیمۀ نخست موفق به گُلزنی نشد و دو تیم با تساوی بدون گُل راهی رختکن شدند.

این تیم در نیمه دوم، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 55 موفق شد با محمد صلاح  به گُل نخست دست یابد.

سه دقیقه بعد سرخ‌ها به گُل دوم دست یافتند و در دقیقه 58 سادیو مانه موفق شد دروازه حریف را باز و اختلاف را دو برابر کند.

شاگردان ناگلزمان جوان در ادامه برای جبران نتیجه تلاش زیادی کردند اما موفق نشدند و بازی رفت با نتیجۀ 0-2 به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا تیم آلمانی در دیدار رفت به سه گُل برای صعود به مرحله بعدی نیاز داشته باشد.

در دیگر دیدار که به صورت همزمان با این دیدار برگزار شده بود، بارسلونا در خانه برابر پاریسن‌جرمن با نتیجه 1-4 شکست خورد تا صعود پی‌اس‌جی از حالا قابل تصور باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала