Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: آنها تیم بهتری بودند، خصوصاً امباپه + ویدیو

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از تحقیر تیم‌اش در خانه برابر پاری‌سن‌ژرمن باور دارد که تیم وی به یک بررسی واقعی نیاز دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال بارسلونا در لالیگا روی فُرم خوبی قرار دارد و اخیراً دوباره به یکی از مدعیان اصلی در کسب جام پشت سر اتلتیکو و رئال مادرید قدم می‌دارد اما شکست 4-1 دیشب در نیوکمپ باعث شده که امیدهای آنها در لیگ قهرمانان کم‌رنگ شود.

رونالد کومان سرمربی میزبان پس از بازی اظهار داشت: "آنها تیم بهتری بودند، بسیار موثر بودند. خصوصاً [کیلیان] امباپه. بازی در نیمه اول بسیار نزدیک بود و عثمان [دمبله] یک شانس واضح در نتیجه 1-0 داشت اما در نیمه دوم مشکلات دفاعی داشتیم. بله [این یک بررسی واقعیت بود]، در نیمه دوم."

کومان در ادامه تأکید کرد: "ما باید اعتراف کنیم که آنها بهتر بودند. آنها تیم کاملی از ما دارند. ما باید این را بپذیریم و پیش برویم. می‌دانیم که این اتفاقات ممکن است رخ دهد. تیم آنها از ما جلوتر است."

سرمربی هالند که حاضر به تساوی در بازی نمود اما تصدیق کرد که پیشرفت تیم‌اش بعید است: "ما همیشه باید بازی کنیم. اما نتیجه 4-1 سنگین است. ما فرصت زیادی نداریم."

جرارد پیکه پس از مصدومیت در اوایل فصل برای اولین بار به ترکیب اصلی بازگشت و کومان می‌دانست که در این دیدار روی وی ریسک می‌کند.

کومان گفت: "شما هرگز نمی‌دانید که پس از سه ماه بازگشت، لحظه مناسب چه زمانی است. او احساس خوبی داشت. او هر چند ناراحتی داشت البته در نتیجه 4-1 نیازی نیست که ریسک کنید."

این در حالیست که بارسلونا بازی رفت را در زمین خودی با حساب 4-1 واگذار کرده و باید بازی برگشت را در زمین حریف‌اش در پاریس انجام دهد که پیروزی در آن دیدار برای شاگردان کومان کمی دشوار به نظر می‌رسد اما غیر ممکن نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала